Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skitsnygg! Är det Quartz? Spelar egentligen ingen roll, den var jävligt snygg i alla fall.
Fantastiskt fin med den tavlan![]()
16030 på rasslig länk
Finns en presentation under vintageNice Dala! Den har jag missat att du skaffat?
Vad är det för nå´t? Ref/årtal?
Äntligen RicVin! Här kommer mitt bidrag.
![]()
Vad tror panelen? Fungerar det?
Den är riktigt vacker, gillar inte ordet graal men tror denna klocka skulle kunna få de epitetet för mig.Tack för att Fredagsklockan finns RicVin!
Lite Guldish idag!
![]()
bara en liten till, det är ju Fredag......
![]()
Här kommer mitt bidrag, sitter på ett seminarium om ledsjukdomar. Tenta om en halvtimme.
![]()
Flyger inte riktigt imho så lika bra att sälja den till migÄntligen RicVin! Här kommer mitt bidrag.
Vad tror panelen? Fungerar det?
Tack! jag tror det finns 2 på forumet jag och 80s men är inte riktigt säkerDen är riktigt vacker, gillar inte ordet graal men tror denna klocka skulle kunna få de epitetet för mig.
Är det den 3 på forumet?
Ha! Den där länken är mer följsam än ett urtvättat Nato![]()
16030 på rasslig länk
Ha! Den där länken är mer följsam än ett urtvättat Nato![]()
Jag tror att urinvånaren också har en.Tack! jag tror det finns 2 på forumet jag och 80s men är inte riktigt säker![]()
Tänkte inte på det........Jag tror att urinvånaren också har en.