Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan är grym
Tack för att Fredagsklockan finns RicVin!
Lite Guldish idag!
![]()
bara en liten till, det är ju Fredag......
Vadå "får väl korsposta"?? Var skulle du annars posta en dag som denna?;-)Får väl korsposta då... Tar dock en bild från i somras...
![]()
Vadå "får väl korsposta"?? Var skulle du annars posta en dag som denna?;-)
Göttt att man inte är ensam om detta och att tentan gick braDå är vi två! Har tenta i internationella standarder för finansiell rapportering på den underbara och inspirerande tiden 13-18... Blir tentafest/dränkning av sorger ikväll iaf.
![]()
Var inne i stan och fixade till vridningsinlägget! Såja, nu är vi tillbaka!![]()
Den här babyn ser ut att få stanna hos mig. Det är ju en ikon men vi är få som fattar grejen
![]()
Jag tycker mycket, mycket om den klockan och du skulle bara veta hur många gånger jag varit riktigt nära KÖP-knappen.Den här babyn ser ut att få stanna hos mig. Det är ju en ikon men vi är få som fattar grejen
![]()