• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen här

Fabian

Patek
2-Faktor
Airbus skrev:
Stort tack för alla kommentarer!

Glädjen var kort tyvärr - nu på Rob E för en komplett service. "gick ok" tyckte de men troligen aldrig servad och därför hög tid nu... Lika bra att få det avklarat. Otroligt bra service - kaffe medan jag väntade och löfte om att urmakaren skulle jobba över för att hinna få den klar den till dess att jag börjar ett utbildningsblock snart.

Nya favoriter helt klart.


Mötte en man igår som visade sin GMT, inhandlad 1967. Han hade burit klockan varje dag sen dess och gav klockan sin första service förra året. Nu tror jag han väntade nååååågot för länge, men du behöver inte vara orolig, klockor tål mer än vad man tror! Nu tillhör jag fortfarande gruppen människor som prioriterar service då det alltid är skönt att veta att grejerna är intakt!
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Som sagt, klockan ligger på Drottninggatan i väntan på spa nu...

Årsmodell 2003, precis innan hålen i boetten försvann. Fick med en rätt charmig Rolexkalender för 2003-2004 på käpet :)
 
Topp