• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen!!!!

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Helt galet fin! Porslinstavlan är svår att ge rättvisa på bild. Valde du bort polering helt till slut? Förstår att du är nöjd!

Mja, jag tror att de har varit på den litegrann men ganska försiktigt. Enligt Daniel ingår polering i priset för helservicen, så jag har möjligheten att skicka tillbaks den utan kostnad för en mera omfattande polering men jag behåller den ett tag och suger på karamellen. Är poleringen väl gjord så är det ju "no turning back" så att säga.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Underbart att äntligen få se resultatet; minns mycket väl hur man suktade när du berättade ursprungshistorien! Stort grattis till att farfars fantastiska klocka äntligen kommit hem igen; vårda den ömt!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis grattis och åter grattis! Vilken jäkla story och vilket resultat. Du kan ju lägga ner nu garfield och dra dig tillbaka. Fy satan så fin!
 
Topp