Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mobilen?Datum är ett måste, det är skönt att kunna kolla datum lätt när man inte har tillgång till datorn.
Jag jobbar ofta i labbrock, tradigt att behöva fippla upp telefonen. Sen så är det väl inte jätteofta jag måste veta datum precis när jag är i labbet men när jag väl behöver det är det skönt att ha datum på klockan.Mobilen?
Tack, intressant att förstå mer om varför.Jag jobbar ofta i labbrock, tradigt att behöva fippla upp telefonen. Sen så är det väl inte jätteofta jag måste veta datum precis när jag är i labbet men när jag väl behöver det är det skönt att ha datum på klockan.
Exakt så!Yes, kommer på mig själv emellanåt med att titta ner på klockan för att kolla datum, för att sedan besviket konstatera att det saknas på modellen jag bär. 5 sek senare är problemet löst genom att kolla telefonen, så inget större problem egentligen.![]()
Finns ju den inofficiella fixen att stoppa sekundvisaren på dagens datum när man drar upp den på morgonen, men det är inte så snyggt och kräver kadaverdisciplinSen jag började bära min Speedmaster dagligen så märker jag att jag saknar datumet lite. Det är en rätt bra vardagskomplikation.