Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har du sörplat för mycket Franskt slottsvin min vän!! VARANNAN VATTEN!!!Agjal ankal ratapal ladderpall yskatall lytandefal. Känns skitbra att kunna ett språk flytande, utan att ha någon att prata det med. Pladdertyska alltså.
Ölhävning vill jag möta dig iÄr en jävel på att sälja klockor. Herr @Apansson kan intyga detta med råge.
Andra saker jag är väldigt bra på, få vänner och närstående att må bra, få damer att falla för en vid helt fel tillfälle (oftast oavsiktligt) och inte helt dålig på att panga CS.
Ölhävningsfärdigheterna är väl inte så pjåkiga heller.
Jobbar du som säljare månne?Jag är överjävlig på att ljuga.
Partners, föräldrar, barn, kunder, chefer. Har bra pokerface och inga samvetsbetänkligheter.
Usel egenskap, men bra att ha i vissa situationer. Används med stor urskiljning.
SjälvklartJobbar du som säljare månne?
Understatement!Bygga klockforum.
Vilket lag håller du påDen dagen du säljer en AIK-biljett till mig tror jag på dig![]()
Vilket lag håller du på?
Nu ljuger du!!Jag är överjävlig på att ljuga.
Partners, föräldrar, barn, kunder, chefer. Har bra pokerface och inga samvetsbetänkligheter.
Usel egenskap, men bra att ha i vissa situationer. Används med stor urskiljning.
Jag är en jävel på det motsattaMå säga att jag är ganska bra på att göra en krona till två.
Många dyslektiska aspbergersbullemiker som inte har vett o gilla inlägget lixom..Är jättebra på att tillskriva folk random egenskaper på krogen för att sedemera konfrontera dom med sagda egenskaper. Tur att man är lite rolig irl annars hade jag åkt på sån däng av diverse IS-stödjande antisemitiska oligarker med belgiska pedofiltendenser etc..
Är man från Skåne finns ju bara ett lag.....![]()