Chatastropher
Basic
Nej.
![Grumpy :grumpy: :grumpy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/grumpy.png)
![Grumpy :grumpy: :grumpy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/grumpy.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är väldigt bra på att hitta bra erbjudanden
Väldigt bra på konsumenträtt
Teknisk
Just ja... Helt jävla bäst på Tetris!
DET är ett konststycke jag ej bemästrar !Sjukt bra på att va självgod och bli socialt accepterad med det.
Det är jag med, tyvärr skrattar de åt mig betydligt oftare än med mig.Få kvinnor att skratta![]()
Scary, det är därför jag vill ha en oshkosh jltv ...Jag är galet bra på att köra bil med knäna. Då pratar vi om något cruisande på en motorväg utan rondeller och stadstrafik.
Tankevurpa där..Du borde varit mer orolig om jag inte varit riktigt vass på detScary, det är därför jag vill ha en oshkosh jltv ...
Du övertygar folk med nävarna eller?En jävel på styrka/kg kroppsvikt och det mesta som rör träning. Jävligt bra på att få min vilja igenom också
Haha absolut inte. Det är inte riktigt min grej. Slutade med thaiboxning efter två år då det var dags för min första match och jag är en alldeles för stor fegis för att slåss oprovoceratDu övertygar folk med nävarna eller?![]()
Ödmjukt.Är en jävel på att sälja klockor. Herr @Apansson kan intyga detta med råge.
Andra saker jag är väldigt bra på, få vänner och närstående att må bra, få damer att falla för en vid helt fel tillfälle (oftast oavsiktligt) och inte helt dålig på att panga CS.
Ölhävningsfärdigheterna är väl inte så pjåkiga heller.
Ödmjukt.
yyyyep.Det är jag väl alltid!