• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du riktigt bra på något?

Lalas

Cartier
Jag är väldigt bra på att hitta bra erbjudanden

Väldigt bra på konsumenträtt

Teknisk :)

Just ja... Helt jävla bäst på Tetris!

Känner verkligen igen mig! (Kanske inte på konsumenträtt men övrigt).

Jag var även en rätt bra DJ en gång i tiden, trots att jag "bara" är 36 så är jag pensionerad DJ - allt har sin tid...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag är bra på att hugga folk i ryggen! Jag är även bra på att prata bakom ryggen på folk! Jag är ruskigt bra på att sprida rykten om folk, M´key! Är även bäst på att maska, kan gå en hel dag utan att jag gjort ett skit, fast ändå kommer chefen in och talar om vilket GRYMT jobb jag gjort under dagen...
 

don.h

Cartier
Jag är galet bra på att köra bil med knäna. Då pratar vi om något cruisande på en motorväg utan rondeller och stadstrafik.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
En jävel på styrka/kg kroppsvikt och det mesta som rör träning. Jävligt bra på att få min vilja igenom också
 
Är en jävel på att sälja klockor. Herr @Apansson kan intyga detta med råge.
Andra saker jag är väldigt bra på, få vänner och närstående att må bra, få damer att falla för en vid helt fel tillfälle (oftast oavsiktligt) och inte helt dålig på att panga CS.
Ölhävningsfärdigheterna är väl inte så pjåkiga heller.
 
Topp