Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra bump..Fina tröjor och t-shirts, men bör undvikas när du köper en klocka.
Jag brukar köpa klockor i bar överkropp. Är det Ok?Fina tröjor och t-shirts, men bör undvikas när du köper en klocka.
Jag har hört från säkra källor att du får 25% på deras klockor hos AD om du bär något GANT-plagg på överkroppen i samband med köp.Jag brukar köpa klockor i bar överkropp. Är det Ok?
Inte i UAEJag brukar köpa klockor i bar överkropp. Är det Ok?
Sälj, du kommer aldrig bära den igen nu när du blivit klocknörd... Spara lite till en bättre beater.Spara den! Delvis för att du gillar den, men även att det var startskottet!
Alltså, vad är det för fel på folk om man "Ser ner" på någon som bär en klocka av fel märke?
På detta forumet är det klart att folk är intresserade av klockor av en mängd olika faktorer och att Gant är en parfym/modeklocka råder det ju ingen tvivel om.
Generellt sett så tror jag snarare folk som inte hänger på detta forumet "tycker det är konstigt att köpa klockor som kostar så mycket pengar"
Så kort sagt: Går du på ett KS-event, ta inte på dig din Gant
Utöver dessa tror jag att gemene man på gatan eller på nattklubben skiter fullständigt i om du har en Rolex eller en Gant och inte har en aning om vad som ens är skillnaden.
Så spar för tusan din Gant o ha den på dig när du skall gå på krogen och ha en riktig fyllekväll och inte vet var du kommer vakna dagen efter
Nu var det ju längesen du startade tråden, har du kvar din Gant?
Har faktiskt en speciell försäkring för en dyrare pjäs som även inkluderar incidenter som drabbar uret pga fylleri täcker, kostar 130 SEK/månad. Ev. kriminalitet som man själv medverkar i undantaget tror jag.
Vet inte om det är ett vedertaget begrepp som jag snott eller om jag bara kom på det, jag bär alla mina klockor beroende på aktivitet och klädselOT men man lär sig fortfarande nya klockbenämningar trots att man hållit på några år. För nåt år sen var det nattbeater och nu fylleur. Måste skaffa mig en större klocklåda![]()
Nää usch vadå? Köp och sälj är väl inte usch?Näää usch
Gillar du den så kör hårt! Seiko har prisvärda instegsklockorHej har precis börjat min "Riktiga" klockresa och gjort mig av med alla parfymklockor jag haft under mina år eftersom en ny klocka är påväg som jag förövrigt fick av @Model_Citizen
Dock har jag kvar en Gant och jag undrar vad ni säger om det? Är det accepterat här eller är det bara att kasta i soptunnan?
Har bytt till Natoband men har fortfarande kvar länken.
Detta är ingen klocka jag kommer använda super ofta utan den kommer mest att ligga hemma.
Så säg vad ni tycker tycker ni att det är skit så säger ni det
![]()
Inte kopiorSåklart det är ok. Alla klockor är ok..