• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets julkalender Selmas saga

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Nån mer än jag som följer "Selmas saga" i år ? Riktigt bra faktiskt, tycker både min dotter och jag :)
Mumier och makaroner !

image.jpeg

Bara sett fem minuter av första avsnittet, har inga barn i den åldern hemma. Tyckte det var väldigt barnsligt, men borde kanske ge det en chans till. Tycker att det är kul med julkalendern.

För övrigt var inte förra årets dålig, den var helt suverän. Hon där lilla flickan, ljushåriga, som sa så många roliga saker. Hon var typ tre år och sa bland annat "det här är bajs, direkt från getens rumpa!". Hur kul som helst!

För övrigt var inte förra årets dålig, den var helt suverän. Hon där lilla flickan, ljushåriga, som sa så många roliga saker. Hon var typ tre år och sa bland annat "det här är bajs, direkt från getens rumpa!". Hur kul som helst!

Suverän var ordet!

Cleo i våra hjärtan! 'Getbajs - ett fantastiskt byggmaterial'.

'Inte korven!'

Här tittar vi varje morgon. Idag var det ju galet spännande.
Och som den goda moder jag är stickade jag såklart en oversize Selmamössa av restgarn till femåringen i söndags, men den är ju så stor att det ser ut som en mössfoting är ute och går när hon har den på sig. När den var klar läste jag på nätet att jag inte var den enda goda modern som stickat en sådan, utan det hade varit en strykande åtgång på grått garn i garnbutikerna och det fanns till och med stickbeskrivningar på nätet. En sån hajp.

Här tittar vi varje morgon. Idag var det ju galet spännande.
Och som den goda moder jag är stickade jag såklart en oversize Selmamössa av restgarn till femåringen i söndags, men den är ju så stor att det ser ut som en mössfoting är ute och går när hon har den på sig. När den var klar läste jag på nätet att jag inte var den enda goda modern som stickat en sådan, utan det hade varit en strykande åtgång på grått garn i garnbutikerna och det fanns till och med stickbeskrivningar på nätet. En sån hajp.
Hustrun följer julkalendern och jag känner igen mig i owersizemössor från ditt stickande.

Tillbaka
Topp