Nån mer än jag som följer "Selmas saga" i år ? Riktigt bra faktiskt, tycker både min dotter och jag
Mumier och makaroner !
Mumier och makaroner !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är alltså inte bara jag som tänkt på denRejäl flygarklocka...
Mysteriet på greveholm!!!!!den är faktiskt rätt bra, men det finns fan inget som slår Sunes jul, peter haber som en halvpsykotisk pappa rudolf är svårslagen
när rudolf hade snöbollskrig med grannkärringen, måste nästan va den bästa scenen i hela serienMysteriet på greveholm!!!!!
Men Sunes jul är fan god tvåa. Helt stört bra julkalender.
Syrran visade den för sin amerikanska pojkvän. han förstod inte alls varför hon skrattade hysteriskt.
För övrigt var inte förra årets dålig, den var helt suverän. Hon där lilla flickan, ljushåriga, som sa så många roliga saker. Hon var typ tre år och sa bland annat "det här är bajs, direkt från getens rumpa!". Hur kul som helst!
Suverän var ordet!
Cleo i våra hjärtan! 'Getbajs - ett fantastiskt byggmaterial'.
'Inte korven!'
Ja, bajs är kul...För övrigt var inte förra årets dålig, den var helt suverän. Hon där lilla flickan, ljushåriga, som sa så många roliga saker. Hon var typ tre år och sa bland annat "det här är bajs, direkt från getens rumpa!". Hur kul som helst!
Långt gympass?Känslan av att komma hem efter ett gympass avklarat. Mat i kroppen , ny duschad, och två avsnitt utav julkalendern! Love my life glad 3e advent gott folk!
Nej 45min brukar ja hålla mig till. Eller missade jag ironin nu ?Långt gympass?
Nej 45min brukar ja hålla mig till. Eller missade jag ironin nu ?
Lätt den bästa sen Tjuvarnas Jul!!
Hustrun följer julkalendern och jag känner igen mig i owersizemössor från ditt stickande.Här tittar vi varje morgon. Idag var det ju galet spännande.
Och som den goda moder jag är stickade jag såklart en oversize Selmamössa av restgarn till femåringen i söndags, men den är ju så stor att det ser ut som en mössfoting är ute och går när hon har den på sig. När den var klar läste jag på nätet att jag inte var den enda goda modern som stickat en sådan, utan det hade varit en strykande åtgång på grått garn i garnbutikerna och det fanns till och med stickbeskrivningar på nätet. En sån hajp.