• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets klockbild 2023 (extremt efterlängtade tråden)

Atlantis

Silver
2-Faktor
God fortsättning alla klocksnackare!

Tycker det är skoj att samla massa fina klockbilder i en tråd fån det gångna året så vi kör igen för de som vill!

Men hur går det till då?
  • Posta 1 bild i tråden (måste vara tagen 2023) och för att förtydliga 1 bild för tusan!! Ett multibidrag kan inte hamna på prispallen ❤️ 1 bild per person max!!
  • Topp 3 flest likes den 1 januari vinner oändlig ära och sitt namn i historieböckerna 🥇(kanske något annat också 🤷‍♂️)

Förra årets pallplats:

Norsk vinst med @loevhagen som knäppt en bild på sin underbara Santos Medium 😍😍😍
381AB694-1D58-4469-BCA3-BD713C675D48.jpeg

På plats nummer två även här Cartier men denna gång en riktigt kattig Panthere i guld. Extra grattis till Misse också (gissar på att den heter Misse 🐱). Grattis fantastiska @martaSM30 och bra dresserat 😍😍😍
C091A83A-9688-4B7B-900E-347306B2B7E0.jpeg

På tredje plats ploppar @v0n upp över ytan med sin stenhårda ZRC Grands Fonds 😍 underbart att se att dykarna används på riktigt!!
BA360FE5-C928-422D-A762-B7FB5863CF2A.jpeg

Posta så att det börjar ryka ur servern nu!!!
xoxo

Trots fem dagar med vandring i alperna så lyckades jag bara klämma in fyra bilder innehållandes klockan i farten 😅 Brukar alltid komma på mig när jag är nere igen och så tänker jag "just ja, nästa gång!". Sen glömmer jag det igen.. Nåväl, ett bidrag i alla fall. 2024 ska bli bättre.

1000000368.jpg

Egentligen ligger storheten i boken som följde med mig hela sommaren, Världen av igår av Stefan Zweig, men kombinationen av litteratur, en casual klocka och ett bokmärke från Moderna Museet får tillsammans visa på det inre liv som finns i en bild.

IMG_9121.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp