• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets klockbild 2023 (extremt efterlängtade tråden)

054B50F6-2D6C-4B7F-BC79-037076737478.jpeg

Tänker att jag bryter av med en svartvit bild som (iallafall för mig) förmedlar en känsla och en stämning. Lite av klockans rätta element. Bilden är tagen 19 maj under en veckas fiskeresa längs Ljusnan. Just denna bild är tagen i Linsell under en gubbvila i hammocken.

IMG_4739.jpeg

Tackar som frågar! Har varit ett rätt mellanmjölkigt år på fotofronten för min del, men några som varit betydande på något sett har jag iaf fått ihop!

1. Bilden som fick min Instagram nedstängd efter en anmälan från Cartiers IP-lakejer. Fick tillbaka kontot när jag hotade mer förtalsanmälan om dom inte presenterade nån form av bevis. Sjukt, men sant.

2. Var ett riktigt Paneraitungt år, och PAM510 stog högst på önskelistan hela året. Hann bränna av åtminstone 6 andra reffar innan jag äntligen fick tag på rätt 510!

3. En av årets största mikrosnackisar, i alla fall för MIG! Jävligt kul klocka!

4. Fick vara med och lansera Marathons stål-Navigator också, vilket var rätt häftigt. Framförallt att se sina bilder i diverse online-publikationer osv!

DSC00763 (4).jpg

Gott nytt år allesammans! 🥂
Hördu justera inlägget till 1 bild!
Annars kan du inte vinna🙂

Tillbaka
Topp