Degovic
Basic
Resultat efter andra halvlek på semestern.10 dagar på Öland gav lite resultat. Kämpar vidare
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Resultat efter andra halvlek på semestern.10 dagar på Öland gav lite resultat. Kämpar vidare
![]()
Nu får fan solen börja skina ordentligt igen så att man kan bygga vidare på det här, stått still länge nu
![]()
214170.Av ren nyfikenhet, har du en 36 eller 39mm på dig?
39mmAv ren nyfikenhet, har du en 36 eller 39mm på dig?
Tackar
Haha tackarTackarRiktigt fin klocka, nästan lika fin som brännan
EmellanåtHar du ett väggur på handleden?![]()
Bara en sann entusiast funderar på klockbrännan 2020 i just den situationen jag tror du befinner dig i
Haha jag vet...!Bara en sann entusiast funderar på klockbrännan 2020 i just den situationen jag tror du befinner dig i![]()
Blev inte mycket till klockbränna i år, men så regnade det 22 dagar av 31 möjliga här under juli
![]()
Tycker gott du kan starta den!Vem startar Årets klockbränna 2021 så @Staben kan anmäla sig med sin Movado HS 288 Tempo-Matic?![]()
Det låter helt klart som att du ska ta vid där du en gång startade. Jabla tråden är din!Tycker gott du kan starta den!
Jag började med en tråd 2014 och hade till och med priser åt de bästa.
Årets klockbränna 2014
Ny har ju solen varit framme några dagar så jag tycker det är dags att visa upp sin klockbränna. Om vi håller tråden levande under sommaren lovar jag ett fint pris till den som kan visa upp störst skillnad från idag fram till 15/9. Före och efter bilder är det som gäller. Här kommer min dagsform...klocksnack.se
och fortsatte 2015 med jurybedömning och extra allt...
Årets klockbränna 2015
Ja då var det dags igen att ladda upp bilder på hur er arm ser ut innan sommarsolen sätter spår av klockbärande. Den som visar upp störst skillnad mellan bilden som laddas upp nu och bild tagen vid tävlingens slut 30:e september vinner ett fint pris. Sisat anmälningsdatum med bild är 31:e maj...klocksnack.se
#detvarbättreförr
Tack men min storhetstid på det här forumet har jag lagt bakom mig.Det låter helt klart som att du ska ta vid där du en gång startade. Jabla tråden är din!