• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets klockbränna 2020

Degovic

Omega
10 dagar på Öland gav lite resultat. Kämpar vidare
20200718_093346.jpg
Resultat efter andra halvlek på semestern.

20200817_213059.jpg
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Jag har nog armbandet för löst och byter storlek för ofta för att få den där riktigt åtråvärda skarpa, tydligt definierade klockbrännan! Nu har jag ju alltid klocka, så vem som ska se den är i och för sig oklart.

IMG_20200819_090821__01.jpg
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Vem startar Årets klockbränna 2021 så @Staben kan anmäla sig med sin Movado HS 288 Tempo-Matic? :angel:
 
Senast ändrad:

jabla

Sarlacc
Vem startar Årets klockbränna 2021 så @Staben kan anmäla sig med sin Movado HS 288 Tempo-Matic? :angel:
Tycker gott du kan starta den!

Jag började med en tråd 2014 och hade till och med priser åt de bästa.


och fortsatte 2015 med jurybedömning och extra allt...


#detvarbättreförr
 
Senast ändrad:

Triumf

Rolex
2-Faktor
Tycker gott du kan starta den!

Jag började med en tråd 2014 och hade till och med priser åt de bästa.


och fortsatte 2015 med jurybedömning och extra allt...


#detvarbättreförr
Det låter helt klart som att du ska ta vid där du en gång startade. Jabla tråden är din!
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Delar, som alla andra år, min bild på Mimmi. En kapten från ön Ischia utanför Neapel. Nu pensionär som sitter med dom andra gubbarna i hamnen vid Lacco Ameno och berättar historier. Brukar träffa honom varje år men tyvärr finns en jävla pandemi som förstör allt.
Ladda för att överträffa den här brännan:cool:
Edit... klockan som inte är på bild är en Casio terrorist.
B7E15117-9709-4B59-9C48-101C87D35FA7.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp