Målarn
The Steak
Fukt! En massa fukt! Och jag vet inte om det är så snyggt![]()
En hel del fukt ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fukt! En massa fukt! Och jag vet inte om det är så snyggt![]()
Tuff! Dock är den nog fakepatinerad eller så har något allvarligt hänt med den dinkan och då är nog verket utbytt och lysmassan ny.Javisstgillade den som fan juh!! Undra varför tavlan blivit så, bara fått sola en massa
?? Ping, Aurum
Fanns d la 89 med, dock inte så roliga...Tur att man föddes 1980 då det fortfarande fanns plexi-subbar![]()
Tuff! Dock är den nog fakepatinerad eller så har något allvarligt hänt med den dinkan och då är nog verket utbytt och lysmassan ny.
Ja det finns ju det...Fast jag tycker det ser kackigt ut på blanka tavlorEn hel del fukt jahaha, men vissa betalar premium för sånt??
Tror det är för att tavlan påminner om ett ormskinn...Varför kallar dem klockan för Snake???
http://www.tempusorologi.it/prod/192-rolex_sea_dweller_referenza_16660_snake.php
Dem verkar ha en heeeel del fina klockor på lager fyfan, flera Stella DDs och UAE DD osv
Vill gärna höra mer kring dina positiva upplevelser? Hur står 5513 mot andra sub-modeller?