Ale
Basic
Fast lite jobbigt om man måste använda paracord-armbandet som fiskelina, då står man där med ett fickur i skogen, lagom praktiskt...
Denna är frän. Annars njet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast lite jobbigt om man måste använda paracord-armbandet som fiskelina, då står man där med ett fickur i skogen, lagom praktiskt...
Denna är frän. Annars njet.
Enligt denna recensionen är den 22-19.Är det möjligen någon med en Dive master på länk som kan säga om den är 22-20 eller 22-18?!?
Har googlat mig tokig och nu måste jag bara veta
Enligt denna recensionen är den 22-19.
http://forums.watchuseek.com/f71/victorinox-dive-master-500-black-ice-176098.html
Victorinox har alltid gett mig lite Breitlingvibbar och de där är inga undantag.Köpte min 3e Victorinox idag Maverick chrono 241689.
Har bara gott att säga om Victorinox.
Har inte tänkt på det tidigare,men ger dock lite vibbar från Ocean-serien när du säger det..Victorinox har alltid gett mig lite Breitlingvibbar och de där är inga undantag.
Victorinox har alltid gett mig lite Breitlingvibbar och de där är inga undantag.
Provade den här i lördags. Titan o gummi, riktigt trevlig.
Fick inget erbjudande om att prova...Men är den hållbar!? Hmm....
Provade den här i lördags. Titan o gummi, riktigt trevlig.
Vet ej, men tycker att en Inox ska böras med gummiband, den ser mycket tuffare ut då.Vet inte om detta är rätt forum men jag testar.
Har en Victorinox !.N.O.X med gummi,var kan man köpa länk till den,förutom från återförsäljare.
https://klocksnack.se/threads/ny-länk-till-victorinox-inox.88813/Vet inte om detta är rätt forum men jag testar.
Har en Victorinox !.N.O.X med gummi,var kan man köpa länk till den,förutom från återförsäljare.
Eftersom den som säljs ska vara orginallänken så är det bara den som passar. =Det finns ingen länk på 22 mm till INOX.Jag har allt sett den,men den är 21mm,jag behöver 22mm,men tack ändå!