Äsch, jag tyckte att den var ball i alla fall och du verkar vara nöjd.Mycket negativt i detta forum , när man sökte om U-Boat . Men smaksak vad man gillar .
Nöjd med mitt val![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, jag tyckte att den var ball i alla fall och du verkar vara nöjd.Mycket negativt i detta forum , när man sökte om U-Boat . Men smaksak vad man gillar .
Nöjd med mitt val![]()
Äsch, jag tyckte att den var ball i alla fall och du verkar vara nöjd.Är den oljefylld eller liknande? Det ser ut som det på bilden men det kanske bara är det kupade glaset som får det att se så ut.
Coolt!Japp det stämmer oljefylld
Nej tyvärr denna klarar endast 50 mCoolt!Är det för att kunna erbjuda en högre nivå av vattenresistens? Sinn UX är oljefylld för att kunna erbjuda 5000m samt bättre läsbarhet i snäva vinklar men jag antar att det sistnämnda inte är applicerbart i detta fall med tanke på det kupade glaset.
+1Ingen som går i säljtankar? Jag är lite sugen på att prova en.
Någon återförsäljare som har dessa i Stockholm?
Sorry missade inläggetIngen som går i säljtankar? Jag är lite sugen på att prova en.
Någon återförsäljare som har dessa i Stockholm?
är sidan legit?U-boat Herrklockor - klockmagasinet.se
Italienska U-boat armbadsur för herr från Italo Fontana. Ett brett sortiment av lyxiga marinklockor och herrklockor. ✓ Snabb och pålitlig leverans ✓ 90 dagars öppet köp ✓ Gratis returwww.klockmagasinet.com
Bra priser på U-boat beställde precis sommerso
Det är nästan halva priset om jämför med U-boat hemsidan
Jag googlade verkar vara detär sidan legit?
Jävligt fet klocka! Jag gillar U-Boat
Den där är riktigt cool! Verkar som att de bättrat på vattenresistensen på nästan alla deras modeller. Mycket Panerai-känsla för ett rimligare pris?!Nya U-boat anlände igår
Tycker snarare att U-boat kör lite sin egen stil stora klockor. Men jag är nöjdDen där är riktigt cool! Verkar som att de bättrat på vattenresistensen på nästan alla deras modeller. Mycket Panerai-känsla för ett rimligare pris?!![]()
Du skulle inte kunna bjuda på lite flera wristshots så att man kan få lite mer uppfattning på storlekenNya U-boat anlände igår
Lite wristshots som önskatDu skulle inte kunna bjuda på lite flera wristshots så att man kan få lite mer uppfattning på storleken
Sjukt sugen på en!
Tackar! Ja suget ökadeLite wristshots som önskat
Du kommer inte ångra dig![]()
Har en likadan. Har du bytt batteri någongång? Verkar ju vara ett riktigt projekt?Få lite liv i denna tråd
Visa era U-boat
Är det darkmoon modellen du syftar på så nej , den är såldHar en likadan. Har du bytt batteri någongång? Verkar ju vara ett riktigt projekt?