• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öppningstråd Panerai med en knorr :)

JayJay

Rolex
Oj. Skönt att du verkar ta allt detta med sådan pass ro. Stort av dig att du dessutom vill fortsätta med samma märke. Grattis får man väl säga.
Tack för bra inlägg.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Härligt för engång skull med en upplysande och med ett trevligt slut tråd istället för en massa gnäll och skitprat mellan raderna om vems fel och dylikt! Grattis igen ;)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Tråkigt att det skulle bli så mycket vändor men tycker ändå att slutleveransen gjorde med bravur från Panerais sida. Gratis service nästa gång, oem band + spänne, bok.
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Kul att den är tillbaka och till belåtelse! (river mig samtidigt, och inte för första gången, i håret och undrar vad f*n gubbarna nere i Schweiz håller på med....:banghead:)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Kul att läsa att ditt långsträckta serviceäventyr kommit till ett slut!
Grymt jobbat att du hållit dig disiplinerad och duktig i väntan:)
Njut av Pannan nu
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Tråkigt att det skulle bli så mycket vändor men tycker ändå att slutleveransen gjorde med bravur från Panerais sida. Gratis service nästa gång, oem band + spänne, bok.
Jo det blev bra ändå till slut. Vet inte vad mer de kunde göra förutom att häva köpet. Men jag vill ha just den modellen alt. 605 eller 569 och båda är LE/SE modeller som de inte kan hjälpa mig med på det sättet.
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Att du stod ut!! Den som väntar på något gott.. Väldigt fin klocka iaf och kul att du fick lite kompensation :)! Njut av klockan nu!
 
Topp