Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BanzaaiiiiWax on wax off, vilket jäkla tålamod!
Se till och njut av bjässen nu. Det är du värd!
Håller med!! Sällan har ett ÄNTLIGEN!!!! Passat bättre!!
Håller med!! Sällan har ett ÄNTLIGEN!!!! Passat bättre!!
Tackar! Av någon anledning så har jag tagit detta med ro, brukar inte vara så annarsOj. Skönt att du verkar ta allt detta med sådan pass ro. Stort av dig att du dessutom vill fortsätta med samma märke. Grattis får man väl säga.
Tack för bra inlägg.
Bara att köpa! Nu har jag ju fixat till problemen med den3001 är så fräckt!
Suktar nog efter 422 i framtiden. Läcker!
Jo det blev bra ändå till slut. Vet inte vad mer de kunde göra förutom att häva köpet. Men jag vill ha just den modellen alt. 605 eller 569 och båda är LE/SE modeller som de inte kan hjälpa mig med på det sättet.Tråkigt att det skulle bli så mycket vändor men tycker ändå att slutleveransen gjorde med bravur från Panerais sida. Gratis service nästa gång, oem band + spänne, bok.
Tackar!Härligt för engång skull med en upplysande och med ett trevligt slut tråd istället för en massa gnäll och skitprat mellan raderna om vems fel och dylikt! Grattis igen
haha det vet duDu måste verkligen gilla Panerai, så tålmodig som du har varit
Njut av klockan! ett stort plus för snyggt band till den ha en go vecka
Älskar det lila bandet passar riktigt bra till klockan
MjoKul att den är tillbaka och till belåtelse! (river mig samtidigt, och inte för första gången, i håret och undrar vad f*n gubbarna nere i Schweiz håller på med....)
HähäKul att läsa att ditt långsträckta serviceäventyr kommit till ett slut!
Grymt jobbat att du hållit dig disiplinerad och duktig i väntan
Njut av Pannan nu
Kanske blir ett fan snartHar aldrig vart ngt fan av Panerai, men det här var riktigt läsvärt