• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Örnen har landat! ---› Paketöppning

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Jag hade någon slags förhoppning att den skulle inhandlas när jag åker till Tokyo. Det var innan jag förstod hur limiterad den är (och hur svag kronan blivit). Men snubblar jag över den får man väl plocka fram ukulelen och köra ABBA covers i något gathörn tills kassan är fylld :D
 

Oron

Panerai
Jag hade någon slags förhoppning att den skulle inhandlas när jag åker till Tokyo. Det var innan jag förstod hur limiterad den är (och hur svag kronan blivit). Men snubblar jag över den får man väl plocka fram ukulelen och köra ABBA covers i något gathörn tills kassan är fylld :D
Ta två;) Jag är med och sjunger över facetime.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Jag är lite sugen på en AQ4041-54A, den har samma typ av boett och samma mått (38,3x12,2). Det är svårt att se på bild om den har samma glas som det är på din, men det jag funderar på är om den mindre boetten gör att den uppfattas än tjockare? Vad tycker du?
 

Geparden

Audemars
Jag är lite sugen på en AQ4041-54A, den har samma typ av boett och samma mått (38,3x12,2). Det är svårt att se på bild om den har samma glas som det är på din, men det jag funderar på är om den mindre boetten gör att den uppfattas än tjockare? Vad tycker du?
Absolut inte ”tjock” känsla enligt mig. Glaset står ju för en del av höjden och till det är boetten den bästa de har för tillfället vågar jag påstå.
 
Topp