• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Östgöta GTG 14/4

Jag har aldrig varit med på någon gtg av detta slag men kommer gärna med denna gång! :cool: inser att jag är lite sen med anmälan men hoppas det går att ordna

Betalar man i förskott eller hur fungerar det?

Spännande! Jag ska kolla min kalender. När vill ni senast ha anmälan?

Bra initiativ. Jag återkommer efter förhandlingar hemma :D

Bilen från vad, Linköping? Isåfall är man ju lite sugen! :)

Är också intresserad, med studentbudget beror det lite på vad vakten kostar dock!

Får man delta som utomsocknes?

Jag är intresserad.
Har ni funderat eller förhandlat klart där hemma?:)

Vi tänkte stänga anmälningarna imorgon kväll (onsdag 4/4) så vi kan planera lite.
Det blir mat och väldigt roligt.
Kom så många som möjligt

Senast ändrad:

Vi tänkte stänga anmälningarna imorgon kväll (onsdag 4/3) så vi kan planera lite.
Kom så många som möjligt
Har vi riktpris? :)

Edit: Alltså, hamnar vi på 500 eller 1000?

Vi tänkte stänga anmälningarna imorgon kväll (onsdag 4/3) så vi kan planera lite.
Kom så många som möjligt
Tack, men måste avstå denna gång då jag ändade upp längre från Norrköping än tänkt.
Ha så kul Boys and Girls :)

Sorry, väldigt krånglig nu. Men får besök den helgen av gamla pluggpolare, kom vi fram till nu. Hakar på nästa gång! PS. lämna 19:e öppet för roligheter, mer info imorgon.

Om ni tänker att jag hoppar pga priset (50 kr) så är det bättre, då kan ni bomba centrala studiestödsnämnden med mail ang. höjt studiebidrag osv osv..

Ses snart :)
IMG_20180414_150801.jpg

Tillbaka
Topp