• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Östgöta GTG - officiell tråd!

wundlander

I know I look great in my Mustache
30 cm GMT...

image.jpg
Hur många tidzoner blir det där? Hela planeten? :)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Sugen på min första GTG känner jag! Beger mig till Asien snart så om ni inte vill med dit i 10 veckor :D så skulle det vara fruktansvärt trevligt att försöka få till det snarast, om det är möjligt hehe!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Hur går en GTG till? Skulle vara min första isf.

Någon/några tar på sig att arrangera det hela med en passande lokal & ev. mat/dryck & sedan bjuder man in ett lämpligt antal trevliga klockbröder & -systrar till trevlig umgänge, snack, mat, dryck & en obligatorisk klockhög... :D
Kan hända att en & annan klocka byter ägare under olika former oxå...

Brukar vara mycket trevligt!

Edit; kom på en sak till - oftast väljer man att hålla platsen lite 1/2-hemlig för andra än inbjudna, då detta ändå är ett öppet forum & det handlar om några kronor som brukar ligga på borden under en sådan kväll. Hur var det i Sthlm senast; 17 fuckin' mille! Eller?!?
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Någon/några tar på sig att arrangera det hela med en passande lokal & ev. mat/dryck & sedan bjuder man in ett lämpligt antal trevliga klockbröder & -systrar till trevlig umgänge, snack, mat, dryck & en obligatorisk klockhög... :D
Kan hända att en & annan klocka byter ägare under olika former oxå...

Brukar vara mycket trevligt!

Jag hade gärna roddat lite igen, men jag har fullt upp just nu! Men det är inte så svårt som det ser ut ;) nöt gogog :D
 

David

Bödeln
Planer för helgen? Jag vill röka cigarr och klämma på några klockor i Linköping. Det behöver inte vara så avancerat, bara ingen förväntar sig att jag ska klara några namn utan namnbrickor. (Jag kan bistå med både Plantation och Diplomatico, det jag fick sist var i ärlighetens namn faktiskt sådär.)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Planer för helgen? Jag vill röka cigarr och klämma på några klockor i Linköping. Det behöver inte vara så avancerat, bara ingen förväntar sig att jag ska klara några namn utan namnbrickor. (Jag kan bistå med både Plantation och Diplomatico, det jag fick sist var i ärlighetens namn faktiskt sådär.)

Tyvärr upptagen i helgen, men mer än gärna vid annat tillfälle.

Som sagt; rommen som fanns senast var inte mycket att hurra för. Vet i fan hur han tänkte där, krögar'n...
 
Topp