• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

1B89C21D-12DD-46D7-940B-DE8FD23EBC4A.jpeg
 
Suget efter en Speedmaster är rejält nu igen, det är några år sedan jag ägde en.

Den nya modellen wow vilken fin länk och klocka. Det är en sak som jag stör mig på den modellen, i alla fall på bilder, det är den metallfärgade ”skruven/nålen” som fäster de övrigt fina visarna. Hur uppfattar ni detta IRL?
 
Suget efter en Speedmaster är rejält nu igen, det är några år sedan jag ägde en.

Den nya modellen wow vilken fin länk och klocka. Det är en sak som jag stör mig på den modellen, i alla fall på bilder, det är den metallfärgade ”skruven/nålen” som fäster de övrigt fina visarna. Hur uppfattar ni detta IRL?
Inte ens tänkt på det före du skrev detta. Kollade och inget jag bryr mig om. :) En riktigt trevlig speedy för övrigt!
 
Ha en snabb tisdag 🚀
3C0084A4-5010-4699-99CB-0AFFDFA71B12.jpeg


Suget efter en Speedmaster är rejält nu igen, det är några år sedan jag ägde en.

Den nya modellen wow vilken fin länk och klocka. Det är en sak som jag stör mig på den modellen, i alla fall på bilder, det är den metallfärgade ”skruven/nålen” som fäster de övrigt fina visarna. Hur uppfattar ni detta IRL?
Visarna i subdials alltså? Har aldrig någonsin tänkt på detta och första gången jag sett någon kommentera det. Men ja, när jag jämför är dom lite större än på föregångarna men allt uppförstoras ju på bild. Ser bra ut IRL (det är väl därför ingen kommenterar det heller?). Edit: snarare är det att dom inte är vitmålade som på ex 005.
 
Senast ändrad:
Inte ens tänkt på det före du skrev detta. Kollade och inget jag bryr mig om. :) En riktigt trevlig speedy för övrigt!

Ha en snabb tisdag 🚀
3C0084A4-5010-4699-99CB-0AFFDFA71B12.jpeg



Visarna i subdials alltså? Har aldrig någonsin tänkt på detta och första gången jag sett någon kommentera det. Men ja, när jag jämför är dom lite större än på föregångarna men allt uppförstoras ju på bild. Ser bra ut IRL (det är väl därför ingen kommenterar det heller?). Edit: snarare är det att dom inte är vitmålade som på ex 005.

Ja men vad bra då kanske det inte är så framträdande som jag upplever det. Precis tidigare modeller har ofta vitmålade vad jag har sett
 
Tillbaka
Topp