Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in i värmen!Dags att presentera min Speedmaster.
Jäklar va snyggt!Hoppas alla haft en underbar dag! Själv har jag varit sjuk och tog mig tid till att byta band på klockan
Har du provat en Speedmaster Pro? Klockan bärs som 40mm snarare än 42mm. Ingen av de mindre varianterna är speciellt lyckade i mina ögon.Snabb fråga här i tråden.
Speedmasters är riktigt snygga men lite stora för min handled. Finns det några tips som är 40mm<
Jag medSaknar min speedy
Saknar min speedy
Jag med
Den enda förutom pro som i min mening är riktigt lyckad är FOIS. Den är 40mm om jag inte minns fel. Men som tidigare sagts så bör man testa PRO på handleden innan man avfärdar den. Har knappt 16,5 runt handleden och ändå sitter den riktigt bra!Snabb fråga här i tråden.
Speedmasters är riktigt snygga men lite stora för min handled. Finns det några tips som är 40mm<
Det gör jag med! Tänk om den kunde få en liten avkomma, panda junior...
Älskar min panda.
Så jäkla snygg!
Älskar min panda.
Ruskigt fin. Jag är sugen på att byta till en Mitsukoshitavla på mig 005a. Om jag får tag på en tavla får AD byta, någon som vet?
Älskar min panda.
Jag bytte min på Rob.E, ska inte vara problem. Det de inte får göra är att beställa en mitsukoshi-tavla till dig om du inte äger en.Ruskigt fin. Jag är sugen på att byta till en Mitsukoshitavla på mig 005a. Om jag får tag på en tavla får AD byta, någon som vet?
Om man tillhandahåller egen tavla så kan en urmakare byta om dom har inhouse personal.Ruskigt fin. Jag är sugen på att byta till en Mitsukoshitavla på mig 005a. Om jag får tag på en tavla får AD byta, någon som vet?
Om man tillhandahåller egen tavla så kan en urmakare byta om dom har inhouse personal.
Jag lämnade in på Rob Engström i Stockholm och betalade ca 2000 för byte av tavla, visare och gångtest. Om man behöver skicka in till swatch group så kommer dom säga blankt nej tror jag.
Tror att flera personer här gjort så.
Strålande. Tack!Jag bytte min på Rob.E, ska inte vara problem. Det de inte får göra är att beställa en mitsukoshi-tavla till dig om du inte äger en.
Trist, men måste man så måste man.Måste tyvärr erkänna att speedmastern fick lämna i helgen pga att pengarna behövdes till annat än klockor... hoppas att man får kika in här ibland ändå. I will be back soon
Och jag är den lyckliga ägaren och tar stolt över stafettpinnen
Var längesen jag körde speedy och känns riktigt bra att vara ägare till en igen. Sitter skönt på handleden åsså en liten bild
Grattis och välkommen in i värmen! Kul att den stannade inom forumet.Slänger upp en bild med rogarts racingband. Passar grymt fint på och sitter riktigt skönt
Word!Ni kan starta en ny tråd..
"Vi som haft en speedy, älskar henne, sålt och just nu lider igenom tiden tills vi skaffat en ny"
Det e ju bara en tidsfråga liksom
Mmmmmmhhh...Word!
Har själv varit i skärselden. Två gånger!
Grattis och välkommen in i värmen! Kul att den stannade inom forumet.
Otroligt fin!Den enda förutom pro som i min mening är riktigt lyckad är FOIS. Den är 40mm om jag inte minns fel. Men som tidigare sagts så bör man testa PRO på handleden innan man avfärdar den. Har knappt 16,5 runt handleden och ändå sitter den riktigt bra!
korspost från fredagstråden: