Går ju alltid att beställa custom läder av dom duktiga läderknåparna på forumet och speedy pro skulle komplettera den där fint![]()
Åker till japan snart... får väl bunkra upp med tintin speedys å kränga här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går ju alltid att beställa custom läder av dom duktiga läderknåparna på forumet och speedy pro skulle komplettera den där fint![]()
Grym! Det där är det nya svarta.Hoppas inte denna speedyn blir lika sågad som orbisspeedyn ! Haha
Hämtade ut denna idag och är faktiskt riktigt nöjd hitentills!
En trevlig klump som är några mm kortare lug-lug änden vanliga "mark I" speedyn = lättare att bära för oss med tjejhandleder
Men sen är den tjock som en hockeypuck!![]()
Tydligen är pushknapparna designa för att kunna triggas ”externt” via någon form av anordning. Perfekt vid tex. Skidåkning då tidtagningen kan startas med båda händerna på stavarna.... Eller hur vad det @Rozzy ?
Nej, skid-timerfunktionen var till 145.034 referensen som jag har (som ser identisk ut med 145.014 som var första MKII)Har väl att göra med nåt inom alaska project va ?!
Hur stora handleder har du ?Underbar Speedy Tuesday morgon! Ha en bra dag fartdårar!
![]()
Testade en speedy för ett tag sedan och blir bara mer och mer sugen på att köpa en... vad säger publiken, har jag för klena handleder för att bära upp den?![]()
![]()
Köööp, följ din vilja och vad du tycker!!![]()
Den är ju så jäkla fin! Tycker själv att den funkar på min handled
Första året via pm. Andra via en öppen tråd.Någon som har koll på hur Rob Engström tidigare påannonserat att det har 25% på omega under december?
Det finns allt några.Tips på ngn blinging Speedy ? Ngn.....
Finns ju några fler modeller i guld, kika på omegas hemsida så finner du dem.Första var riktigt snygg, tackar......
Absolut inte. Ser bra ut tycker jag.Testade en speedy för ett tag sedan och blir bara mer och mer sugen på att köpa en... vad säger publiken, har jag för klena handleder för att bära upp den?![]()
![]()
Tips på ngn blinging Speedy ? Ngn.....
Den i gulguld är riktigt snygg. Finns ju även TT eller platina om man föredrar det.Det finns allt några.
304.63.44.52.02.001
![]()
311.98.44.51.55.001
![]()
311.98.44.51.51.001
![]()
Smakar det så kostar det dock. Den sista svarta går väl på ca 200k enligt list.
De jag länkade finns på omegas hemsida iallafall.Var hittade du den pls ? Omega HomePage ?
Det är gråmarknad, rek. pris hos AD är en bit över 100'.Hittade på chrono nu, 85k......
Testade en speedy för ett tag sedan och blir bara mer och mer sugen på att köpa en... vad säger publiken, har jag för klena handleder för att bära upp den?![]()
![]()
Inga bilder tillgängliga just nu. Lägger upp imorrnHur stora handleder har du ?
Få se lite fler bilder![]()
får äta mer spenat!Nope! Går inte! 27runt e mini!
![]()