• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

MarcusL

Omega
IMG_20181113_151653.jpg
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för välkomnandet. Jag hoppas kunna bidra med mitt engagemang, bilder med mera! Jättefin bild förövrigt.

Det hann inte ens gå 24 timmar innan första bandbytet. Gillar förövrigt originalbandet, men ett varningens finger från mig är att det är ganska kort. Större än mina 18,5cm handleder och det blir på gränsen....
0D42BC5D-FAB0-4E46-8F63-743E2638A873.jpeg
96843C5E-4C43-4A2C-B993-191A4F90D4E1.jpeg
Tack, och desamma! Riktigt fin FOIS du fått tag på :) Sitter kanon på dig, och grym kombo med nya bandet!
Tack så mycket!
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Vad skulle en speedmaster ligga på ca vid köp till bästa pris hos svensk återförsäljare? Exempelvis https://www.bergstromsur.com/speedmaster-moonwatch-professional-1

Nu menar jag en person som är stamkund och köpt flertalet klockor från samma återförsäljare exempelvis.?
Man brukar ju säga åtminstone 20 % på Omega. Däremot tror jag att det kanske är svårare på Speedmaster än på andra modeller, känns som att speedy säljer bra ändå. Men vad vet jag. Fråga runt lite hos olika AD.

Lycka till iallafall!
 
Topp