D
Deleted member 4412
Guest
145.022 ST69
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej!The race for space, rekommenderas
Tack! De borde sett till att landa och gå ut på månen samma dag!Bra fråga, de landade 20/7 på kvällen (dag på månen) och så tog det nästan 7h att förbereda moonwalk. De första stegen togs 02:56 den 21/7.
Så vi firar hela helgen
Går ju att köpa the real deal som förmodligen billigare än den där bestenKul att de tar tillbaka cal 321 men synd att det blir en dyr specialutgåva i platinum. Varför inte gjort en tool watch som vanligt folk haft råd med men med härliga 321? Aja, nog gnällt, roligt att 321 är tillbaka iaf.
Jag fattar inte riktigt grejen med alla exklusiva speedys som Omega nu pumpar ut (senast 321). Jag vill ha en Speedmaster som är så nära rymdklockan som möjligt. Denna var en enkel stålkronograf som man kunde köpa över disk i Houstun i en butik som samtidigt sålde vapen och andra prylar. 005 som vi har nu har iofs inte samma verk som månklockan men rätt nära. 861 har dessutom tillverkats i 50 år och används på rymdfärjor och rymdstationer så den finns gott om rymdkänsla i den tycker jag. Nu ska det dock fram Metas, coaxial, platinum, keramik och väntelistor. Och så ska de kosta någon halv miljon. Lååååångt bort från rymdäventyr tycker jag och ledsamt att Omega på något sätt lyckas skapa illusionen att dessa nya bestar är något som NASA väljer. Snälla Omega, gör vad fan ni vill och tryck ut en Speedmaster med diamantvisare och gummiband med material från däcken på månbilen. Fucka bara inte upp basicspeedmastern.
Absolut, men jag och många med mig hade ändå hoppats på en Speedy 321 för vanligt folk. Inte alla heller som gillar vintage.Går ju att köpa the real deal som förmodligen billigare än den där besten
Version i stål kommer säkert men det blir ändå inget för "vanligt" folk. Det kommer i så fall att bli den dyraste stål-Speedy som släppts, med rejäl råge... 321 är handbyggt på en nivå som dom andra verken inte är. Det kan helt enkelt inte komma ner i prisnivå som dom vanliga produktionsmodellerna.Absolut, men jag och många med mig hade ändå hoppats på en Speedy 321 för vanligt folk. Inte alla heller som gillar vintage.
45k$ verkar bli priset på denna, och jag misstänker att det priset inte håller sig på beg-marknaden. 2000 ex/år av cal 321 är planerat och överallt snackas det om att det kommer en variant i stål, så hoppas.
Jag förstår iofs inte att man vill ha nytt men ännu mindre att man firar månlandningen med en bling-bling klocka som man knappast skulle ha skickat till månenAbsolut, men jag och många med mig hade ändå hoppats på en Speedy 321 för vanligt folk. Inte alla heller som gillar vintage.
45k$ verkar bli priset på denna, och jag misstänker att det priset inte håller sig på beg-marknaden. 2000 ex/år av cal 321 är planerat och överallt snackas det om att det kommer en variant i stål, så hoppas.