Speedyn och jag hälsar från hängmattan!
![]()
-Snyggt! Vad är det för band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speedyn och jag hälsar från hängmattan!
![]()
Härlig bild!-Lite färg idag
![]()
Du har beställt?Nära nu, ser bra ut
![]()
Nej, den släpps om ca 2 veckor för beställningDu har beställt?Hur har leveransen blivit? Tagit extrem tid?
Nej, den släpps om ca 2 veckor för beställningLutar personligen mellan denna och Forstnerbands flat link. Får se beroende på prisskillnad och bilder i verkligheten
![]()
Snyggt! Känns som många tycker de är riktigt bra. Det enda som egentligen talar för Forstnerbands är att den kommer med stretch-länkar, men den lär säkerligen vara dubbelt så dyr som US och då är det frågan om det är värt det...Jag har hans BOR-band och är extremt nöjd.
Nice! Spännande att se, den är grymt snygg.Nej, den släpps om ca 2 veckor för beställningLutar personligen mellan denna och Forstnerbands flat link. Får se beroende på prisskillnad och bilder i verkligheten
![]()
Mycket intressant! Tycker orginal är grymt snyggt men den gör tyvärr klockan större vilket jag stör mig på. Uncle seiko nya länk eller deras 1171 länk känns som ett vettigt alternativ, ska bli kul å se lite mer bilder framöver på den nyaNära nu, ser bra ut
![]()
Snyggt! Helt missat detta. Kan tänka mig ett litet köp där till min Speedy.Nära nu, ser bra ut
![]()
Jag fick mitt US1171 förra veckan. Beställde samma dag som det släpptes.Nice! Spännande att se, den är grymt snygg.
jag har varit sugen på US1171 men inte vågat beställa ännu.. kändes så oklart med frakten under Corona.
Tack! Eulit canvas från strapped.se ( @Rawa ).-Snyggt! Vad är det för band?
Spännande, ser fram emot bilder! Är du nöjd så här långt?Jag fick mitt US1171 förra veckan. Beställde samma dag som det släpptes.
Högst problematisk leverans alltså, men jag gillar länken. Hade planer på att ta lite riktiga bilder nån dag, men tid/ork har aldrig infunnit sig samtidigt.
Absolut. Det är riktigt skönt, och det lättare spännet ger klockan en annan närvaro tycker jag.Spännande, ser fram emot bilder! Är du nöjd så här långt?
Den som väntar på något gott...Äntligen tillbaka från service!![]()