Thanx!Här går det att se, har du tänkt flippa?
Addera kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Thanx!Här går det att se, har du tänkt flippa?
Happy ST!
![]()
Länken är ny! 1171/633Sugen på den länken. Nyköp eller vintage?
Grattis! Skulle gärna vilja uppleva den känslan igen, mäktigt!Min första speedytuesday. Känns helt fantastiskt.
![]()
Härligt med någon som verkligen går in så hårt för att komma över den där nyhetskänslan så man vågar börja använda grejerna på riktigt.SchnellDienstag hela dagen!
Har börjat med Natot på nya speedyn, tänkt lixom om ja använder det sällan så hinner de inte bli sunkigt.
12:00 inleder med vitlöksås från kebaben rinner längs med armen in under spännet på Natot
14:30 Kastvindar får locket på min takeaway kaffe flyga av, varav jag reagerar instinktivt ”Rädda locket” och kaffe sölar ner hela speedyn+natot.
18:00 Sköljer byttan där marinad legat och glömmer att speedyn är på, massa gojs spiller över natot...
Såja de va det flax nya natot
Dagens bilder iaf helnöjd, igen, ett tag till
![]()
![]()
![]()