Japp!Denna är fejk va?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Denna är fejk va?
![]()
Hahaha såg det inte ens innan du påpekade detDubbla Tachymeterskalor verkar ju rimligt...![]()
Happy ST105.012-66
![]()
Jag hakar på natotrendenHa en härlig tisdag!
![]()
Igår kom den tillbaka och jag missade bara en tisdagUpdate: hade vägarna förbi AD och de tog emot klockan på garanti direkt, inga som helst konstigheter. Ca 3 veckor skulle det ta.
Vad ska man nu ha på sig på tisdag?
Hehe tänkte mest alla dagar är tisdagar numera
Funderar på armband, några tips?![]()
Grymt, tack för det. Är lite vilsen i forumet här. Försöker fortfarande orientera migDen stora tråden om klockarmband (klockband) - Bandtråden
Ett klockarmband är en såpass stor del av ett armbandsur så jag tycker det förtjänar en egen tråd. Jag tror tråden kan bli riktigt trevlig om vi bara är seriösa. Men vad har jag tänkt att vi ska diskutera här? Jo allt som har med klockarmband/länkar att göra, jag listar några punkter nedan...klocksnack.se
In och titta där eller leta i tråden![]()
Tjusig såklart. Väldigt stämningsfull bild.En mycket speciell klocka för mig som var med på bb när min dotter föddes och som aldrig kommer lämna samlingen. Safirsmörgås 006
![]()