Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tips på bra servis på speed..? Stockholm
Jag köpte ju min med 321 verket i våras här av @Hasse Varg - nyservad hos;Tips på bra servis på speed..? Stockholm
Tack på förhand
Läckert foto! Är det en modern speedy?
Den såldes 2007-12 om jag inte minns fel.Läckert foto! Är det en modern speedy?
Hur skiljde den sig mot den vanliga modellen?En ny bekantskap 3590.50 från 91. En intressant referens då den kom med olika utföranden under sin relativt korta produktion 88-96; två olika versioner av 861 urverket, tre tavlor, fyra bezeler, två baklock och tre länkar. Glad ST![]()
![]()
Hej!Hur skiljde den sig mot den vanliga modellen?
Jag har 16,5 och en Speedy. Nog är den stor, inte mycket länk som syns över och under vilket jag brukar gilla, men helt okej ändå.Någon som har en lite mindre handled, typ 16,5-17 cm som kör Speedmaster? Funkar det bra eller upplevs den som stor?
Jag har 16.5 senast jag mätte, se min bild ovan. Upplever den inte som stor ö.h.tNågon som har en lite mindre handled, typ 16,5-17 cm som kör Speedmaster? Funkar det bra eller upplevs den som stor?
Den gör sig väldigt bra på meshlänk. Också.