Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band!Sa ni tisdag?
![]()
Det var som tusan! Såna har jag ju två styckenTack
Hirsch Heritage
Har även det bruna men de där är favvon - riktigt bekväma
Ja verkligen, och rätt tjocklek ocksåHar även det bruna men de där är favvon - riktigt bekväma![]()
Jag gillar att se det underbara urverket på mina klockor. Extra fin är nyaste Moonwatch. Stort habegär! Lite dyr bara...Då kommer jag och tycker helt annorlunda
Safirglas är mycket bättre om man har klockan till vardags. Orimligt skönt att inte behöva oroa sig över repor som helt magiskt bara dyker upp. Sen är jag svag för en öppen baksida också men det är en helt annan diskussion i sig. Nu sålde jag precis min med safir och det var en perfekt everyday watch. Nästa månklocka lär dock bli en med hesalit, dock vintage av något slag.
Är det ett tillbehörs-baksida?Trevlig både fram och bak - 3592.50 från 1993
![]()
![]()
Omega Speedmaster 3590.50 från 1991. Nyservad av Ingemar på Urservice i Norr. Min andra speddy han servar och inte den sista. Kan varmt rekommendera honom som finns i den speedmastertäta staden Skelllefteå![]()
![]()