• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

En hyllning till en riktig beater. Denna har tuffat pÄ i snart tio Är. HÄller tiden grymt bra men framförallt: min dotter har burit den frÄn Äk 4 till Äk 7. Den har slaktats... Full i skrÀp, kronan utskruvad varje gÄng jag tittade till den. Hon har förbrukat 3 natoband pÄ resan och tittat undrande pÄ mig varje gÄng jag frÄgat om hon Àr rÀdd om klockan i skolan osv. Nu har hon en ny, smartvariant, och denna fÄr nu hÀnga med mig igen. Seiko solar, vÀrldsklass.
20190708_205936.jpg

Ser att du ocksÄ handlat av @koze! :D
Mitt nytillskott ser du i posten rakt ovanför din. ÖvervĂ€gde nÀÀÀÀstan att hugga den dĂ€r ocksĂ„! :D

Tyckte vÀl att jag kÀnde igen den dÀr klockan frÄn sÀljannonsen ;). Ibland kÀnns det som att mÀngden klockor pÄ KS Àr nÀstan konstant, det Àr bara Àgarna som skiftar.

Denna klocka Àr lÄngsam och tappar nÀstan 2 minuter per dygn, vad tror ni om att försöka regulera denna sjÀlva? Den verkar vara stÀlld ganska lÄngt till minus.
20190712_142322.jpg

Tog ett dopp idag i den lokala utomhuspoolen, klockan pÄ (en gen 2 monster) men sen kom jag pÄ att klorvatten kanske Àr sÀmre för packningar Àn söt och saltvatten.

Har det nÄn betydelse eller kan jag fortsÀtta att bada med klockan pÄ?
Finns inga skÄp att lÄsa in prylar i sÄ plÄnbok Ä telefon brukar fÄ ligga kvar i bilen om man inte Àr flera som Àr med.

Tillbaka
Topp