Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vill du ha 300 eller 1000 modell? Det Àr ju ett brett spektrum.Om man vill köpa en schysst Tunamodell utan att sprÀnga banken, vad ska man köpa dÄ?
Till salu?
Ja, insÄg dels att det antagligen var en dum frÄga och dels att det ju dessutom finns en TunatrÄd. Klockan Àr helt ny för mig sÄ fÄr försöka lÀsa pÄ sjÀlv misstÀnker jag, men Seikos modellkatalog Àr ungefÀr som att försöka hitta rÀtt Per Andersson i telefonkatalogen.Vill du ha 300 eller 1000 modell? Det Àr ju ett brett spektrum.
Det var den jag försökte köpa för nĂ„gra veckor sedan innan den kom ut. Ăr dock rĂ€tt nöjd med att jag köpte den grĂ„a istĂ€llet.Ny fĂ€rg.
![]()
PÄ lÀnk! Vad hÀnder?![]()
Kör en dubbelpost. SBGX335, sjukt mysig.
Det var den jag försökte köpa för nĂ„gra veckor sedan innan den kom ut. Ăr dock rĂ€tt nöjd med att jag köpte den grĂ„a istĂ€llet.![]()
PÄ lÀnk! Vad hÀnder?![]()
Den var mÀktig frÄn början, men har som du sÀger, vuxit. Skulle aldrig sÀlja. Det gÄr att ha kul med lite udda band ocksÄ.SÄ j*vla nöjd att jag inte sÄlde den hÀr. Den har vuxit, precis som SLA017 ocksÄ gjorde.
![]()
TjusigtDen var mÀktig frÄn början, men har som du sÀger, vuxit. Skulle aldrig sÀlja. Det gÄr att ha kul med lite udda band ocksÄ.Röd Nato i renskinn passar till hawaiiskjortan![]()
Japp![]()
Finns det nÄgon SamuraitrÄd?