Fullrulle!Itâs all in the details.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fullrulle!Itâs all in the details.
SÄ lite sÄKöpt. Tackar
Ingen koppling.Det finns en gammal produktserie som heter Lord Marvel men jag tror inte att det finns nÄgon koppling utan de tyckte nog bara att det var ett hÀftigt namn. Om det nu finns nÄgon koppling sÄ borde vÄr Seikoguru @yonsson ha koll.![]()
Gryma bilder, grym klocka. TvÄ tummar upp av tvÄ möjliga
TackarGryma bilder, grym klocka. TvÄ tummar upp av tvÄ möjliga![]()
För er som inte köpt Crafter Blue, gör det.
![]()
Jag har en Seiko Mini turtle(SRPC37K1), som jag Àr vÀldigt nöjd med. Klockan Àr perfekt i storlek(gillar inte dom större klockorna). DÀremot Àr armbandet inte nÄgon höjdare. Seiko har gjort det i nÄgon slags silikonmaterial, för att det ska vara "lyxigt". Det som hÀnder Àr att den drar till sig smuts och ludd som en magnet och efter en liten stund ser det bedrövligt ut. Dessutom förflyttar sig "rem hÄllaren" utÄt hela tiden, sÄ att jag mÄste flytta tillbaka den ett par gÄnger per dag.
Ăr det nĂ„gon som har nĂ„got förslag pĂ„ bĂ€ttre gummi armband? SKX armband Ă€r ju fantastiskt trevliga i jĂ€mförelse, men jag tror dom Ă€r för breda, mini turtle har 20mm i bredd.