Code
AKA Vincent B
Bara sbdc053 just nu...spÀnnande!
vad har du för seikos?
du har vÀl en svartis med va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara sbdc053 just nu...spÀnnande!
vad har du för seikos?
du har vÀl en svartis med va?
SPB097 Ă€r ju sjukt cool i alla fall. Ălskar fĂ€rgerna pĂ„ den!Black month pĂ„ Klockmagasinet, vad bör man köpa?? Kom igen nu mest bang for buck servey![]()
Watchgeckos 21mm fullt brushed jubilee pÄ Flightmastern![]()
![]()
![]()
![]()
Ăr det inte en vanlig SNA411? Finns att köpa lite varstans i sĂ„ fall t.ex. hĂ€r: https://magnussonsur.se/produkt/sei...prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjaktOh you pretty thing you... kan man köpa dendĂ€ringa nuförtiden?
Ăr det inte en vanlig SNA411? Finns att köpa lite varstans i sĂ„ fall t.ex. hĂ€r: https://magnussonsur.se/produkt/sei...prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt
kanske att du fÄr betala all moms redan dÀr och dÄ pÄ införseln till sverige?Hej,
Vad Àr detta för moms? Har ni som handlat frÄn strapcode innan betalat genom nÀsan eller vad menas? Dolda avgifter i all Àra men det var lite mycket kan jag tycka.
![]()
kanske att du fÄr betala all moms redan dÀr och dÄ pÄ införseln till sverige?
amazon har en liknande variant att man fÄr betala all skatt direkt till dom som sedan betals till sverige utan att den hamnar hos postens tull terminal
Skulle vara surt om man fick betala momsen en gÄng till nÀr den kommer till Sverige. Vet inte hur det dÀr funkar...Ja men den borde ju isÄfall inte överstiga 25%. Jag kommer antagligen köpa den ÀndÄ men aningen bitter.
AssÄ dom skulle ha 25 dollares till för att skicka den sÄ dÄ fick det vara.Skulle vara surt om man fick betala momsen en gÄng till nÀr den kommer till Sverige. Vet inte hur det dÀr funkar...
Barockt! Kolla om Amazon har den. De har deras sortiment.AssÄ dom skulle ha 25 dollares till för att skicka den sÄ dÄ fick det vara.
Jag har inte bestÀllt direkt frÄn dem heller pÄ sistone. Det har blivit för dyrt tycker jag. Senast tog jag hem ett jubilee till min Turtle frÄn Amazon UK.AssÄ dom skulle ha 25 dollares till för att skicka den sÄ dÄ fick det vara.
https://www.klockmagasinet.se/milta...and-for-seiko-marinemaster-mm300-ss201820b058AssÄ dom skulle ha 25 dollares till för att skicka den sÄ dÄ fick det vara.
Den Àr sjukt bra.. HÀr pÄ min Sbdc053..Köpt. Tackar
kör du skoda?Den Àr sjukt bra.. HÀr pÄ min Sbdc053..![]()
![]()
Skoda? NÀÀ..kör du skoda?
du, vad tycker du om min nya svarta vÀn?Skoda? NÀÀ..
BĂ€ttre Ă€n min? Ăr ju samma en Srpd46k1?du, vad tycker du om min nya svarta vĂ€n?
med tanke pÄ vad kanjihjulet sÀger sÄ verkar han vilja bli kallad för friday...
![]()
![]()
bÀttre Àn din gamla svarta?
haha vĂ€nta nu..BĂ€ttre Ă€n min? Ăr ju samma en Srpd46k1?
Haft 49, Srpd46k1.. Typ alla svarta.. Ăr det en Srpd46j1?haha vĂ€nta nu..
har du inte en 49a?
och detta Àr inte en srpd46![]()
SBDY004 !Haft 49, Srpd46k1.. Typ alla svarta.. Ăr det en Srpd46j1?
Itâs all in the details.SBDY004 !
tillakillnad frÄn 46an sÄ har den en silvrig timvisare och guldig minut medans 46an har bÄda i guld