Alla 300m Tuna har det vad jag vetFinns det kvarts Tuna med baklock? Dvs inte monocoque.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alla 300m Tuna har det vad jag vetFinns det kvarts Tuna med baklock? Dvs inte monocoque.
Alla 300m Tuna har det vad jag vet![]()
Ok, jag googlade lite mer och hittar den pÄ flera stÀllen - men tÀnkte mer om nÄgon ÄterförsÀljare tar hem sÄdana?GÄr SRQ029J1 fÄ tag pÄ nÄgonstans?
Den blÄ Àr sÄ sjukt bra!Grönt Àr skönt, blÄtt Àr flott
![]()
TyvÀrr inte.NybörjarfrÄga: Finns SKX013 med svensk dagvisning?
Synd. Men tack för svar!TyvÀrr inte.
Det gÄr alltid att modda om man gÀrna vill ha det, kostar inte nÄgra jÀttesummor och jag har svÄrt att tÀnka mig att det inte skulle finnas kompatibla skivor.Synd. Men tack för svar!
Nice! Vart vÀnder man sig för att fÄ hjÀlp med en sÄn operation?Det gÄr alltid att modda om man gÀrna vill ha det, kostar inte nÄgra jÀttesummor och jag har svÄrt att tÀnka mig att det inte skulle finnas kompatibla skivor.
NÀrmaste urmakare och/eller Seiko AD (typ Klockmaster/StjÀrnurmakarna). Det finns en stor moddscen för Seikos och det finns sÀkert ett gÀng privatpersoner som kan tÀnka sig att hjÀlpa dig.Nice! Vart vÀnder man sig för att fÄ hjÀlp med en sÄn operation?
SLA017? Ca 25k begagnad kanske? Allt annat ligger pÄ 42mm o överBörjar bli sugen pÄ en ny eller nyare Seiko, men de jag gillar Àr för stora. Vill ha en "dykarmodell" vridring och bra lume, tydlig. Minst 20atm och automatisk. Gillar verkligen stuken pÄ srpc93k1 save the ocean eller eller spb053J1 Prospex blÄ. SÄ nÄgot liknande. Max 42mm men gÀrna 38-39mm sÄ unisex/dagens dam funkar. Nya klockor Àr för stora!
Förslag?
Ja det Àr ju bara vintage jag Àger, sÄklart bÀst! Men jag vill ha en som garanterat klarar lite vattentryck. Kan iof trycktesta nÄgra av mina gamla dykare men tror inte de Àr sÄ frÀscha...blir nog att jag fÄr snegla pÄ andra mÀrken, synd för jag gillar Seiko.SLA017? Ca 25k begagnad kanske? Allt annat ligger pÄ 42mm o övervintage finns det massa kul!
Seiko Àr fantastiskt. Skulle precis som du gÀrna se deras mest populÀra boetter i 2 storlekar. En mm200 Àven i 40mm borde ju bli en riktig Hit! Iofs kom jag precis pÄ att skx finns ju i typ 38mm och turtle har ju nÄgon variant som benÀmns som "babyturtle" eller nÄtt. Vet ej mÄtt men sÄklart mindre Àn vanliga.Ja det Àr ju bara vintage jag Àger, sÄklart bÀst! Men jag vill ha en som garanterat klarar lite vattentryck. Kan iof trycktesta nÄgra av mina gamla dykare men tror inte de Àr sÄ frÀscha...blir nog att jag fÄr snegla pÄ andra mÀrken, synd för jag gillar Seiko.
Ja, det Àr den enda tonfisk jag kÀnner till, god Àr den ocksÄ
Sjukt synd att de inte finns i mindre, grymt fina och i bra prisklasser annars.Seiko Àr fantastiskt. Skulle precis som du gÀrna se deras mest populÀra boetter i 2 storlekar. En mm200 Àven i 40mm borde ju bli en riktig Hit! Iofs kom jag precis pÄ att skx finns ju i typ 38mm och turtle har ju nÄgon variant som benÀmns som "babyturtle" eller nÄtt. Vet ej mÄtt men sÄklart mindre Àn vanliga.
FrÀck. KÀnns vÀldigt mycket Bell & Ross över den fast med lite mer fÀrg.SÄg denna bild pÄ reddit nyss, hur cool?
SBSS015
![]()
Ăver cool, övertygande semesterbeater!SĂ„g denna bild pĂ„ reddit nyss, hur cool?
SBSS015
![]()
Jag e tveksam till nya turtlarna, skönt jag bestÀllde SRP777K1 i sista stund igÄrhttps://item.rakuten.co.jp/nanaple/sbdy049/?s-id=shop_recommend&rtg=0f2dc2f0f2283413f34100095fe075f3
Hittade lite mer info om dom nya