Klando
Basic
Tack, dÄ har jag fÄtt bra input i frÄgan.Inget fel pÄ originalet, passar klockan bra. Annars Àr ju en Uncle Seiko Z199 ett juste val.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, dÄ har jag fÄtt bra input i frÄgan.Inget fel pÄ originalet, passar klockan bra. Annars Àr ju en Uncle Seiko Z199 ett juste val.
KÀnns spontant inte sÄ men jag Àr ingen expert.![]()
Vad tror ni, Àr den hÀr original?
/S
Det Àr den klassiska Alpinisten med ref SARB017. Sen slÀngde jag pÄ ett jubilee i two-tone frÄn watchgoods.se![]()
Rasslar mindre Àn Seikos original (vilket jag iofs tycker Àr rÀtt charmigt)!299kr! Rasslar rÀtt friskt om den lÀnken va?!![]()
Rasslar mindre Àn Seikos original (vilket jag iofs tycker Àr rÀtt charmigt)!
Klart nöjd!![]()
Godmorgon!![]()
![]()
![]()
![]()
Ingen aning, men kallas âhelmetâWow! Vad Ă€r det för ref pĂ„ en sĂ„n dĂ€r skönhet? Blir mer och mer sugen pĂ„ en vintagekronograf!
Yes! Kolla in StrapCode.Hej. Finns det nÄgon president eller jubilee armband till SARB033 som passar bra?
Riktigt fin!Godmorgon!![]()
![]()
![]()
![]()
Fassen vad lĂ€cker den sĂ„g! SmĂ„tt okĂ€nd med denna modell men Ă€r det sk âHelmetâ?Godmorgon!![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Och vad jag förstĂ„r Ă€r det en sk HelmetFassen vad lĂ€cker den sĂ„g! SmĂ„tt okĂ€nd med denna modell men Ă€r det sk âHelmetâ?
TackarRiktigt fin!