Sla033 kan det nog varaVad har Joe Rogan pÄ sig hÀr i senaste podden?
En Seiko Willard av nÄgot slag?
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sla033 kan det nog varaVad har Joe Rogan pÄ sig hÀr i senaste podden?
En Seiko Willard av nÄgot slag?
![]()
![]()
Har man handled till att bÀra upp den sÄ Àr den hÀr SBDB001 ett riktigt kap för 14950kr.
http://gripenbro.se/artiklar/watches/seiko-6.html
Dels det och sen Àr den nÀstan 56mm lug-lug.Suttit och glott pÄ den hela eftermiddagen, riktigt sugen men lite trÄkigt att det Àr svÄrt att anvÀnda andra band till den![]()
Dels det och sen Àr den nÀstan 56mm lug-lug.Jag hade kunna tÀnka mig att köra 100% pÄ lÀnk om den bara hade passat min klena handled.
![]()
Har man handled till att bÀra upp den sÄ Àr den hÀr SBDB001 ett riktigt kap för 14950kr.
http://gripenbro.se/artiklar/watches/seiko-6.html
Kul, hoppas att den hamnar pÄ forumet.DÄ var den borta, fÄr se om nÄgon frÄn KS köpte den![]()
Tack för tipset. TÀnkte att jag nog mÄste kolla med Crystaltimes som sista utvÀg, och nu blev det bekrÀftat. Tack igen!Crystaltimes ska ha safirglas till denna.
Gött mos!Gött vÀder i alla fall i dessa tidersbbn033
![]()
Du dyker upp i alla trÄdar och frestar med fina klockor
Och efter ett tag sÄ kanske de INTE sÄ billiga seikona börjar locka ocksÄ... Man kan ju som bekant spendera rÀtt stora sekiner pÄ en seiko om man vill."Trevliga klockor till billig peng,
köp en Seiko, den blir din vÀn!
KÀnslan skön, som att hitta hem.
Sen köper du fler, igen och igen!â
Klockmaster Globen.HallÄ kÀra KS!
Min fina sarb017 fick för mÄnga Är sedan en rejÀl smÀll, slutade ticka, men fick liv igen efter nÄgot dygn. Jag tog den till den lokala urmakaren som inte ville öppna och kolla om nÄgot tog skada dÄ den tickade igen (?)
Sedan dess fortar den sig ca 1-2 min per dag och nu Àr det dags att fÄ tummen ur och fixa detta.
Jag har fÄtt höra att urmakare inte gÀrna servar Seikos billigare urverk, sÄ min frÄga lyder:
Var (i Stockholm) ska jag lÀmna in min sarb017 pÄ service?
Allt vÀl,
/Max