• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tycker klockan ser betydligt större ut Ă€n vad jag först trodde... Åh...jakten pĂ„ en mindre, snygg klocka gĂ„r nog vidare... =(
NÄgon som vet om Khakin frÄn Hamilton kan vara en god kandidat?

IMG_1969.jpeg
Bell-Matic 4006-7000.

Senast Àndrad:

Tycker klockan ser betydligt större ut Ă€n vad jag först trodde... Åh...jakten pĂ„ en mindre, snygg klocka gĂ„r nog vidare... =(
Nu ska man inte stirra sig blind pÄ enbart diametermÄttet och inget ont om Hamilton men Àr inte den större?

Ingen koll pÄ Hamilton men kolla upp Seiko SNK809 pÄ tygband. Riktigt trevlig 37mm automat för det priset samt den bjuder Àven pÄ ett see through caseback.

Hej allihopa!
Vet nĂ„gon av er vad "KATO" texten kommer ifrĂ„n? Är det en reklamartikel för KATO WORKS CO., LTD eller?

Bilagor

• 348387491_b97d0b4e-34f3-4b02-9186-6f17d4c8976d (1).jpg
    348387491_b97d0b4e-34f3-4b02-9186-6f17d4c8976d (1).jpg
    152 KB · Visningar: 6
Tillbaka
Topp