- Var hittade du den dÀr, verkligen fin!![]()
Min livs första seiko blev en SDGM003. Positivt överraskad över finishen. Gillar hur den blandar borstat och blankt om vartannat och att den har ganska vassa linjer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Var hittade du den dÀr, verkligen fin!![]()
Min livs första seiko blev en SDGM003. Positivt överraskad över finishen. Gillar hur den blandar borstat och blankt om vartannat och att den har ganska vassa linjer![]()
Japp. Varit lite smÄsugen pÄ en sarb ett tag men sÄ dök denna upp. DÄ gjorde jag slag i sakenDu gÄr direkt pÄ storebrorsan till SARB033, som ligger nÄnstans mellan den och Grand Seiko. Grattis!![]()
Tack, köpte den av @turkojs hÀr pÄ forumet. LÄg ute pÄ annons- Var hittade du den dÀr, verkligen fin!
En vacker syn för min OCD!Alignment.
![]()
Absolutsnyggt! FÄr man frÄga vad du bestÀllde ifrÄn?
VÀlkommen in i vÀrmen!KÀnde att detta var rÀtt trÄd för mitt första inlÀgg![]()
VÀlkommen! Snygg pjÀs. HÀrlig skjorta!KÀnde att detta var rÀtt trÄd för mitt första inlÀgg![]()
Trevlig liten sak som landade idag, behövde inte ens justera lÀnken.
![]()
Trevlig liten sak som landade idag, behövde inte ens justera lÀnken.
![]()
Riktigt fint ex, grattis!Trevlig liten sak som landade idag, behövde inte ens justera lÀnken.
![]()
Riktigt fin, grattis!Trevlig liten sak som landade idag, behövde inte ens justera lÀnken.
![]()
BullheadVad sÀger man nÀr man blir erbjuden köpa dessa varav 3 Àr Nos, fasiken att kontot Àr anstrÀngt..![]()
men det dÀra Àr vÀl nÀstan lite fuskande?HÄller med.
![]()
Fel trÄd?Om mormor och morfar behöver hjÀlp med att sÄga, dÄ sÄgar man