• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_7415.jpeg

tempImageMXffe2.jpg
tempImageqlAHyq.jpg
tempImage6fYP9V.jpg
tempImagepf2fAs.jpg
tempImageD9B3EP.jpg

HallÄ alla!
Har svÄrt att vÀlja vilket band jag ska ha pÄ min Samurai. TyvÀrr fÄr den inte den tid den förtjÀnar pÄ handleden.
Vad sÀger ni? Vilket band anser ni passar bÀst?
Har nÄgra ytterligare Natos undanstoppade men ingen jag direkt kÀnner Àr bÀttre Àn dessa.
(Personligen lutar jag mot camon, men huuj vad trÄkigt)

tempImageMXffe2.jpg
tempImageqlAHyq.jpg
tempImage6fYP9V.jpg
tempImagepf2fAs.jpg
tempImageD9B3EP.jpg

HallÄ alla!
Har svÄrt att vÀlja vilket band jag ska ha pÄ min Samurai. TyvÀrr fÄr den inte den tid den förtjÀnar pÄ handleden.
Har nÄgra ytterligare Natos undanstoppade men ingen jag direkt kÀnner Àr bÀttre Àn dessa.

IMG_0583.jpg

Löste "problemet" med att bestÀlla ett nytt nato i denna fÀrgen.

tempImageMXffe2.jpg
tempImageqlAHyq.jpg
tempImage6fYP9V.jpg
tempImagepf2fAs.jpg
tempImageD9B3EP.jpg

HallÄ alla!
Var har du köpt det coola gröna Natot? 😀

Efter en hel del velande mellan svart (spb 453) och brun/grÄ tavla (spb455) blev det tillslut den sistnÀmnda. Tycker nog att det hÀnder mer i den tavlan plus att den Àr ruskigt fin att se pÄ.
För övrigt kan jag bara hÄlla med föregÄende skribenter hÀr i trÄden, att klockan sitter vÀldigt bra pÄ handleden. Det Àr en stor skillnad jÀmfört med den tidigare (spb147). Armbandet Àr vÀl ok men spÀnnet Àr klumpigt och fult. VÀntar nu pÄ en jubilélÀnk frÄn Uncle. Det nya verket 6R55 ska ha nÄgra uppdateringar som förhoppningsvis har en positiv inverkan pÄ gÄngavvikelsen. Min erfarenhet av 6R35 Àr att det Àr ett ganska lynnigt verk nÀr det kommer till gÄngavvikelse. Jag Äterkommer med rapport rörande gÄngen om nÄgra veckor. Men sÄ hÀr lÄngt, med en halv dag pÄ handleden, kan jag bara förmedla att detta Àr en grym klocka!

IMG_2416.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp