Tack! KÀnns som en bra ÄterförsÀljare? Jag har som sagt inte sÄ bra koll..
Ăr ett flertal hĂ€r pĂ„ forumet som har bestĂ€llt dĂ€rifrĂ„n, tydligen ska leveranserna gĂ„ vĂ€ldigt fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! KÀnns som en bra ÄterförsÀljare? Jag har som sagt inte sÄ bra koll..
LĂ„ter bra. Och den Ă€r ju ny inte begagnad eller hur?Ăr ett flertal hĂ€r pĂ„ forumet som har bestĂ€llt dĂ€rifrĂ„n, tydligen ska leveranserna gĂ„ vĂ€ldigt fort
LÄter bra. Och den Àr ju ny inte begagnad eller hur?
Det Àr en utgÄende modell sÄ det kan bli halvknepigt att hitta den. Den har ersatts av en sarx077 etc. som har det uppdaterade urverket. Gnomon watches hade nÄgon sarx045 kvar dock sÄg jag. Det Àr en bra handlare som kan rekommenderas.Hej.
Jag Àr ny pÄ forumet sÄ inte helt 100 pÄ vart jag ska skriva min frÄga, men jag testar hÀr.
Jag Àr intresserad av en seiko sarx045 men kan inte hitta nÄgon ÄterförsÀljare som har de nÀr jag googlar runt. Vad gör jag för fel? Vart ska jag leta om jag vill köpa den? Bör för övrigt i Uppsala.
Aa okej det förklarar saken. Tyckte dock 045 va snyggare..Det Àr en utgÄende modell sÄ det kan bli halvknepigt att hitta den. Den har ersatts av en sarx077 etc. som har det uppdaterade urverket. Gnomon watches hade nÄgon sarx045 kvar dock sÄg jag. Det Àr en bra handlare som kan rekommenderas.
Den klockan anvÀnder du tills urverket sÀckar ihop helt, men det lÀr inte hÀnda pÄ mÄnga Är!Aa okej det förklarar saken. Tyckte dock 045 va snyggare..
Vad tror man om urverket pÄ den. DÄlig sÄ den mÄste uppdateras eller Àr det baraen uppdatering som man gör efter ett par Är?
6R15 har hÀngt med ganska mÄnga Är, tror att det Àr ett tjugotal Är eller sÄ och det Àr ett ganska bra urverk enligt min uppfattning. De jag har haft har funkat bra och haft vÀldigt liten gÄngavvikelse men 6R35 har framför allt lÀngre gÄngreserv. Den ökade frÄn ca 50 till 70 timmar. Personligen tycker inte jag att det Àr avgörande men inte Àr det vÀl precis nÄgon nackdel heller.Aa okej det förklarar saken. Tyckte dock 045 va snyggare..
Vad tror man om urverket pÄ den. DÄlig sÄ den mÄste uppdateras eller Àr det baraen uppdatering som man gör efter ett par Är?
SARX045 kommer du nog bli supernöjd med. Gnomon Àr pÄlitliga ocksÄ för den delen!Aa okej det förklarar saken. Tyckte dock 045 va snyggare..
Jag brukar bara spotta...Att smörja Àr nog ingen dum ide.
Man blir alltid pÄ bra humör av att köpa Seiko..
Riktigt passade till bandet!SPB199 landade idag!!
TackarRiktigt passade till bandet!
SĂ„ gör ett stift pĂ„ min Samurai oxĂ„. Kan sĂ€ga att det inte Ă€r normalt, men om nĂ„gon har svar pĂ„ varför Ă€r Ă€ven jag nyfiken.FrĂ„ga till er som bytt band eller bara har erfarenhet, mina bandstift âklickarâ om man trycker pĂ„ bandet eller drar i bandet (dom sitter alltsĂ„ i luggarna) kĂ€nns typ som de glappar. Ăr detta vanligt ?(anvĂ€nder orginalstiften). Eller Ă€r det ett problem som inte ska finnas.
Jag har ocksÄ rÄkat ut för det, sjukt störande. Bytte ut bandstiftetSÄ gör ett stift pÄ min Samurai oxÄ. Kan sÀga att det inte Àr normalt, men om nÄgon har svar pÄ varför Àr Àven jag nyfiken.
Klickar för att hÄlen Àr för stora för stiften..SÄ gör ett stift pÄ min Samurai oxÄ. Kan sÀga att det inte Àr normalt, men om nÄgon har svar pÄ varför Àr Àven jag nyfiken.
I mitt fall var det bandstiftet som glappade i sig sjÀlvt. Bara hÀnt en gÄng...Klickar för att hÄlen Àr för stora för stiften..
Nix. Orginal fatbars i rÀtt ny klocka. Byttes ut och det löste det. MÀrkligt fel dock...Klickar för att hÄlen Àr för stora för stiften..
Har samma problem. Orginal fatbars. Ska testa att byta dom dÄ (om jag fÄr ut dom ur bandet)Nix. Orginal fatbars i rÀtt ny klocka. Byttes ut och det löste det. MÀrkligt fel dock...