Swiss avant garde
Basic
För att jag har tÄlamod som en trotsig 5 Äring leveranstiderna Àr vÀl inte kanon frÄn uncle seiko ?Varför endast svenska butiker? BestÀllde sjÀlv en "chocolate bar strap " fr Uncle Seiko i England...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
För att jag har tÄlamod som en trotsig 5 Äring leveranstiderna Àr vÀl inte kanon frÄn uncle seiko ?Varför endast svenska butiker? BestÀllde sjÀlv en "chocolate bar strap " fr Uncle Seiko i England...
Tog för mig ca 6 dagar..bestÀllde nyligen..För att jag har tÄlamod som en trotsig 5 Äring leveranstiderna Àr vÀl inte kanon frÄn uncle seiko ?
JĂ€ttefin! Snart oundvikligt att skaffa en egen.Bra klocka!
Oh fan, det va bra mycket bÀttre Àn vad jag trodde. Vilka avgifter tillkom ? NÄgot mer Àn frakt ?Tog för mig ca 6 dagar..bestÀllde nyligen..
Det finns en filial i England. Det underlÀttar en del.Oh fan, det va bra mycket bÀttre Àn vad jag trodde. Vilka avgifter tillkom ? NÄgot mer Àn frakt ?
Nope..bara frakt..tullfritt, England..Oh fan, det va bra mycket bÀttre Àn vad jag trodde. Vilka avgifter tillkom ? NÄgot mer Àn frakt ?
En mÄnad till ska vÀl tillÀggas.Nope..bara frakt..tullfritt, England..
Ingen aning...sÀkert..En mÄnad till ska vÀl tillÀggas.
Tror EU gav GB 2020 ut att acceptera ett handelsavtal, och efter det Àr det en hÄrd utkastning.Ingen aning...sÀkert..
Ăr det rimligt att kunna hitta en SLA017 för en bit under 30? Har sett Ă€ldre sĂ„dana annonser, men hur ser det ut idag? Ăr det vĂ€rt att lĂ€ngta efter en sĂ„dan med den budgeten?
Fina bilder. Hur tycker du babyn stÄr sig mot Spirit?NÄgra varianter pÄ min Mini Alpinist!
Fantastic4 samlade och dÄ menas inte filmen
Yep gÄr min egen stig och Àlskart. RÄdiggar sÄ klart alla Classics must haves ocksÄ men Seiko erbjuder ju sÄ mycket fin kvalitet i mÄnga referenser.HÀrlig och ovanlig blandning pÄ den quaden
Yep gÄr min egen stig och Àlskart. RÄdiggar sÄ klart alla Classics must haves ocksÄ men Seiko erbjuder ju sÄ mycket fin kvalitet i mÄnga referenser.
Ang Classics sÄ Àr en 7A38-7270 pÄ vÀg hem tÀtt följt av en 5m65 Landmaster sÄ mixandet fortsÀtter
Finns en hÀr https://vintageseiko.nl/store/product/seiko-alpinist-8f56-00d0-sbcj019 han Àr bra pÄ info/film i annonsenNÄgon hÀr som Àger en SBCJO19?
Finns nÄgra pÄ chrono24..Hej.
Jag Àr ny pÄ forumet sÄ inte helt 100 pÄ vart jag ska skriva min frÄga, men jag testar hÀr.
Jag Àr intresserad av en seiko sarx045 men kan inte hitta nÄgon ÄterförsÀljare som har de nÀr jag googlar runt. Vad gör jag för fel? Vart ska jag leta om jag vill köpa den? Bör för övrigt i Uppsala.
Hej.
Jag Àr ny pÄ forumet sÄ inte helt 100 pÄ vart jag ska skriva min frÄga, men jag testar hÀr.
Jag Àr intresserad av en seiko sarx045 men kan inte hitta nÄgon ÄterförsÀljare som har de nÀr jag googlar runt. Vad gör jag för fel? Vart ska jag leta om jag vill köpa den? Bör för övrigt i Uppsala.
Tack! KÀnns som en bra ÄterförsÀljare? Jag har som sagt inte sÄ bra koll..Finns att bestÀlla via Gnomon:
Presage Automatic Blue "Tuxedo" Ref. SARX045
The New Seiko Presage Automatic Blue "Tuxedo" Ref. SARX045 is the latest release under their Presage mechanical line. Presage Automatic Blue "Tuxedo" Ref. SARX045 The overall design has a balanced proportions with a high level of fit and finishing, coming at 39.5mm by 48mm, with a thickness of...www.gnomonwatches.com