Jag röstar för 147, Ă€ven om bĂ„da Ă€r redigt snyggaToppen! Tack för fina bilder. 147 Ă€r snyggt men undrar om inte jag kör safe med 143âŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag röstar för 147, Ă€ven om bĂ„da Ă€r redigt snyggaToppen! Tack för fina bilder. 147 Ă€r snyggt men undrar om inte jag kör safe med 143âŠ
Skx013 mycket slimmare och bekvÀmare för vardaglig bruk!Seiko Skx009 Àr en utmÀrkt klocka, jag frÄgade inte om rÄdgivning för köp. SÄ tack för din expertis. NÄgon annan som har relevanta förslag?
SÄlt av alla mina seikos. För tillfÀllet finns det heller inget i deras sortiment som lockar tillrÀckligt. FÄr hoppas nÄn kul ny dykare kommer innan nÀsta sommar...
Hehe, Willarden ser ut som en barnklocka bredvid bjÀssenSeiko bröder en sla019 och en Willard
Den dÀr saknar jag mest, inget tvivel. Hade inte sÄlt idag med facit i hand. Samtidigt vill jag vidga mina vyer i klockvÀrlden sÄ att köpa tillbaka den vore för enkeltShot in the dark
Ja hehe, lite luras man av att MM sitter lite högre pga lÀnkenHehe, Willarden ser ut som en barnklocka bredvid bjÀssen
Oerhört detaljrik och lÀckert foto!
Tack!Oerhört detaljrik och lÀckert foto!
SjÀlv skulle jag föredra lÀnk i detta fall.
Varför skulle det inte stĂ€mma? Det Ă€r ju ingen automatare.Sitter och sneglar lite pĂ„ Seikos solar-dykare (sne569p1) och la mĂ€rke att dom skriver pĂ„ deras hemsida att avvikelsen Ă€r â±15 seconds per monthâ - kan det verkligen stĂ€mma?
Varför skulle det inte stÀmma? Det Àr ju ingen automatare.
Friskriver vĂ€l sig med marginal. Ăven automatarna brukar vĂ€l kunna gĂ„ betydligt bĂ€ttre Ă€n vad pappret sĂ€ger.Det Ă€r jag fullt medveten om, men seikos quartzare brukar vĂ€l oftast hĂ„lla lite bĂ€ttre?
Friskriver vĂ€l sig med marginal. Ăven automatarna brukar vĂ€l kunna gĂ„ betydligt bĂ€ttre Ă€n vad pappret sĂ€ger.
Att man anger en gĂ„ngavvikelese pĂ„ 15 s/mĂ„nad Ă€r vanligt för kvartsare.Sitter och sneglar lite pĂ„ Seikos solar-dykare (sne569p1) och la mĂ€rke att dom skriver pĂ„ deras hemsida att avvikelsen Ă€r â±15 seconds per monthâ - kan det verkligen stĂ€mma?
Min tickar pÄ riktigt bra, +1 pÄ ca 1 mÄnad. Ej proffsmÀtt ska tillÀggas men jag överlever med den diffenMisstÀnker att det Àr sÄ! Ni som Àger en - hur tickar era pÄ?