fina bilder som vanligt, uppskattar nÀr folk lÀgger lite energi pÄ fotograferandetHar kört ett par dagar med SPB117J1 aka svart Alpinist.
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
fina bilder som vanligt, uppskattar nÀr folk lÀgger lite energi pÄ fotograferandetHar kört ett par dagar med SPB117J1 aka svart Alpinist.
![]()
![]()
![]()
VadÄ menar du att jag inte la ner tid pÄ min bild?fina bilder som vanligt, uppskattar nÀr folk lÀgger lite energi pÄ fotograferandet![]()
Haha, ingen nÀmnd ingen glömd.VadÄ menar du att jag inte la ner tid pÄ min bild?![]()
Ok, tack för förklaringen! Jag blev förvĂ„nad eftersom jag köpt samma klocka hĂ€r pĂ„ forumet, och antog dĂ€rför att regeln tillkommit sedan dess. Om jag tolkar dig rĂ€tt sĂ„ Ă€r problemet alltsĂ„ att det stĂ„r Seiko pĂ„ tavlan, fastĂ€n det inte Ă€r en original.âModdâ och fake Ă€r tvĂ„ olika saker. Du fĂ„r inte sĂ€lja saker med fake-tavla hĂ€r. Borde vara enkelt att förstĂ„ och det Ă€r inte en ny regel.
Det Àr varken tillÄtet att sÀlja eller posta foton pÄ klockor med fake-tavlor pÄ KS.Ok, tack för förklaringen! Jag blev förvÄnad eftersom jag köpt samma klocka hÀr pÄ forumet, och antog dÀrför att regeln tillkommit sedan dess. Om jag tolkar dig rÀtt sÄ Àr problemet alltsÄ att det stÄr Seiko pÄ tavlan, fastÀn det inte Àr en original.
Snyggt. Vad Àr det mÀrke pÄ det gummit?
Watchwear! Deras gummi flex, tycker det passar kanon.Snyggt. Vad Àr det mÀrke pÄ det gummit?
Grym mugg!Min SARB hÀlsar
![]()
Visst Àr det!Grym mugg!
Har kört ett par dagar med SPB117J1 aka svart Alpinist.
![]()
![]()
![]()