Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀmen tackar!Den dÀr va ju helt galet snygg!![]()
Galet fin den dÀr, var in och provade en i förmiddags. Var nÀra pÄ att slÄ tillI dag riktigt SKREK Willy frÄn lÄdan: VÀlj mig, lÄt mig inte ligga hÀr i mörkret en dag till!
SÄ dÄ fick det bli sÄ.
SPB151 Àr nog min favorit i samligen faktiskt, den har allt jag vill ha i en klocka.
![]()
![]()
![]()
Kan bara hÄlla med! Som de sÀger i en annan trÄd: kööööööpGalet fin den dÀr, var in och provade en i förmiddags. Var nÀra pÄ att slÄ till![]()
Haha den hÀr gÄngen kunde jag inte hÄlla mig, den anlÀnder imorgon!Kan bara hÄlla med! Som de sÀger i en annan trÄd: kööööööp![]()
![]()
Har köpt 3 lÀnkar till min SNE569P1
Ingen passar⊠nÄgon som har nÄgot tips pÄ vart jag kan köpa en? Helst Jubilee
Ingen passar⊠nÄgon som har nÄgot tips pÄ vart
kan köpa en? Helst Jubile
Vart har du handlat ifrÄn? Har en svart pÄ ingÄng och Àr sugen att testa lÀnk frÄn @tidochting.se![]()
Ingen passar⊠nÄgon som har nÄgot tips pÄ vart jag kan köpa en? Helst Jubilee
Jag köpte tvÄ stycken 20mm jubilee frÄn @tidochting.se men ingen av dem passade tyvÀrrVart har du handlat ifrÄn? Har en svart pÄ ingÄng och Àr sugen att testa lÀnk frÄn @tidochting.se
Ja, det finns ett gÀng manuella med denna som "urfader": https://www.grand-seiko.com/nl-en/collections/sbgw231gGörs grand seiko över huvudtaget under 40 mm i sina time only modeller med mekaniskt urverk eller Àr det enbart kvarts som gÀller dÀr? Letat lite smÄtt efter att uppgradera min seiko sarb035 till en GS men hittar inget liknande under 40 mm (som inte Àr kvarts). Help me please
âModdâ och fake Ă€r tvĂ„ olika saker. Du fĂ„r inte sĂ€lja saker med fake-tavla hĂ€r. Borde vara enkelt att förstĂ„ och det Ă€r inte en ny regel.Ăr det nytt att man inte fĂ„r annonsera klockor med ej originaltavla i sĂ€ljes? Försöker posta min SKX013 men blir nekad pga moddad. Finns det nĂ„gon annan köp och sĂ€lj för moddade klockor som jag missat hĂ€r pĂ„ forumet?
En Alpinist av nÄgot slag?KÀrnan i samlingen. Behövs en riktig beater ocksÄ? NÄgot litet med 20ATM vore kul.
![]()