Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KÀnns sÄ smidigt att ha en mÀtare för gÄngreserven
Riktigt fin bild som visar finishen bra!
VÀcker? Den dÀr klockan somnar ju aldrig.NÀ, nu vÀcker vi denna... SBGV009
NÀ, nu vÀcker vi denna... SBGV009
Har du sett Yobokies pepsi bezel till de dÀr?
Tycker de Àr riktigt coola:
Originalpepsi finns det ju gott om.Snyggt och kul variation
HĂ€r en annan trevlig pepsi!
1kg Seiko före midsommar? Som ni ser Àr jag 380gram för kort. Behöver tre feta eller fyra normala klockor till. Kom gÀrna med förslag
1kg Seiko före midsommar? Som ni ser Àr jag 380gram för kort. Behöver tre feta eller fyra normala klockor till. Kom gÀrna med förslag
Det Àr ett isofrane.com grymma!Vad har du köpt bandet nÄgonstans? riktigt stiligt!!!
Det Àr ett isofrane.com grymma!
Tror du behöver en SBDX001 a' 210gram.1kg Seiko före midsommar? Som ni ser Àr jag 380gram för kort. Behöver tre feta eller fyra normala klockor till. Kom gÀrna med förslag
Det finns ocksÄ billigare alternativ. Spana in min jÀmförelse mellan Isofrane och Obris Morgan.Blir nÄg ett blÄtt för mig med. Det gröna var ju inte sÄ illa det heller.
Har för mig den listar lite under 60 i Sverige. Har ingen aning om vad man kan snacka ner den till, men kolla med Svante i Globen.Hur mycket kostar en SBG011 (Snowflake) hÀr i Sverige? Hur mycket tror ni man kan fÄ av pÄ priset?
Bra förslag men Bara vintage tillÄtet och kanske lite dyr för mitt sommarprojektTror du behöver en SBDX001 a' 210gram.
Bra förslag men Bara vintage tillÄtet och kanske lite dyr för mitt sommarprojekt
Bra förslag men Bara vintage tillÄtet och kanske lite dyr för mitt sommarprojekt
Ooh! Arnie Àr cool!En "Arnie" dÄ? Vet dock ej varken pris, vikt eller tillgÀnglighet.
En "Arnie" dÄ? Vet dock ej varken pris, vikt eller tillgÀnglighet.
SjĂ€lvklart! Ăr det H558 den heter?Ooh! Arnie Ă€r cool!
SjĂ€lvklart! Ăr det H558 den heter?
StÀmmer. Det var seikoman som nu bytt namn till Calzone som hade annons pÄ den tvÄ gÄnger utan att nÀmna det.Japp, verkar stÀmma. Har för mig att det fanns en till salu hÀr pÄ forumet (eller grannforumet) för nÄgra Är sedan som hade en sprucken shroud... och nÄtt jidder om att sÀljaren inte berÀttade om det i annonsen eller nÄgot liknande.