Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ocksÄ haft tur tidigare. Tror jag gör detsamma. Urmakaren pÄ Mariaplan Àr billig och bra.Jag har rÀtt mÄnga Seikos genom Ären. Det har alltid varit frÄn -2 till +8 sec/24h. Riktigt riktigt bra alltsÄ.
Men man kan inte komma undan för evigt
Mitt senaste inköp frÄn JP SBDY085 gÄr ca +60sec/24h
Det Àr bara lÀmna in för ruckning antar jag![]()
Jag har faktiskt bara haft 2st frÄn honom. Men varit sugen pÄ att testa nÄgot merLite OT med banden nu men jÀklar vad bra band han gör. (Har ett tiotal frÄn honom som jag roterar.) Ditt gröna var ju kanonsnyggt!
Snyggt. Om du gillar tuna sÄ testa nÄgon av Marinemaster modellerna om du inte gjort det.Nytt frÀsigt sommargummi frÄn Watchwear.
![]()
Jo, ser jÀkla fina ut, men kostar dÀr efter ocksÄ. Lite över vad jag kÀnner mig bekvÀm i att lÀgga pÄ en klocka.Snyggt. Om du gillar tuna sÄ testa nÄgon av Marinemaster modellerna om du inte gjort det.
VÀldigt fin!SPB281J1. Mycket nöjd..
![]()
Det ser ut som om Du har "dykar-förlÀngningen" (heter det sÄ?) öppen.![]()
Jag har nu Àgt min SPB143 nÄgra dagar & skulle uppskatta lite hjÀlp. LÄset pÄ claspen stör mig enormt. Det sitter liksom vÀldigt löst/glappigt.
NÄn som upplevt samma - eller nÄn som upplevt motsatsen? AlltsÄ ett tajt & icke glappigt clasp-lÄs?
LÄset pÄ en Seiko 5 sitter ju betydligt bÀttre & dÀrför Àr jag fundersam om man ska acceptera detta pÄ en SPB143..
DykarförlÀngingen Àr helt klar öppen pÄ bilden, men jag tolkar det som att lÄset över claspen Àr den som sitter lite slappt? Kanske gÄr att böja till lite försiktigt med en tÄng? GÄ runt med dykarförlÀngingen öppen lÀr vÀl ÀndÄ inte ha gjorts?Det ser ut som om Du har "dykar-förlÀngningen" (heter det sÄ?) öppen.
SÄ hÀr min ut:
![]()
![]()