• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Det ser ut som om Du har "dykar-förlÀngningen" (heter det sÄ?) öppen.
SÄ hÀr min ut:
IMG_20230227_173447.jpg

IMG_20230227_173526.jpg
Glömde skriva att bilden bara var för att förklara, den Àr tagen frÄn internet :)

Hur sitter din Clasp? Är den tajt eller glappar den?

Min ser ocksÄ bra ut, det syns alltsÄ inte. Men den sitter liksom löst

Glömde skriva att bilden bara var för att förklara, den Àr tagen frÄn internet :)

Hur sitter din Clasp? Är den tajt eller glappar den?

Min ser ocksÄ bra ut, det syns alltsÄ inte. Men den sitter liksom löst
Det Àr en billigare lÀnk och clasp, men den sitter helt ok. Har aldrig öppnat sig av misstag iallafall.

Jag har tre sÄ olika SPB och jag tycker att claspen sitter ganska tajt pÄ samtliga lÀnkar.
Inte mycket glapp hÀr.
Tre stycken alltsÄ & Ingen glappar. FÄr svÀnga förbi urmakaren & stÀmma av.

Synd. Men Classic-seiko..

Om nĂ„gon för övrigt undrar om indexen linjerar med bezeln pĂ„ min SPB143 sĂ„ Ă€r svaret nej 😄 ÄndĂ„ Ă€lskar man bĂ„de klockan & Seiko!

Blir mer och mer nyfiken pÄ de dÀr! Bra storlek och quartz (solar) kÀnns lockande!

Hur Ă€r kvalitĂ©n överlag? Syns solcellerna mkt pĂ„ tavlan? đŸ€“
Kass bild i direkt solljus. Klockan kÀnns överlag gedigen och vÀlbyggd. LÀnken Àr helt OK, tyvÀrr inte solida Àndbitar men det mÀrks inte. För 3000 kÀnns den svÄrslagen. Kör.
20230225_095904-01.jpeg

20230222_140211-01.jpeg

Tillbaka
Topp