OriginallÀnk? Aldrig förstÄtt ifall dom kom pÄ jubilee eller oyster.
Gammelseikon idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OriginallÀnk? Aldrig förstÄtt ifall dom kom pÄ jubilee eller oyster.
Gammelseikon idag.
Inte heller sÀker pÄ om det var möjligt att vÀlja eller sÄ, men det Àr lÀnken som den hÀr kom pÄ nÀr jag fick den ny iaf.OriginallÀnk? Aldrig förstÄtt ifall dom kom pÄ jubilee eller oyster.
Tack för svar!
Testade att skaka den en bra stund, gick nÄgra minuter sen började sekundvisaren hoppa igen. Kanske behöver byta batteri ÀndÄ. Antar att det Àr speciellt batteri dÄ det ska vara uppladdningsbart. RÀtta mig om jag har fel. Absolut, klockan kÀnns ju stabil osv dock saknas alla tillbehör till den..
NÄgon som har tips pÄ nÄgot bra natoband alternativt lÀnk?Jaha, dÄ ska man börja vistas hÀr ocksÄ
Precis öppnat ett paket!
Vart hittade du gummit till den?Trevlig helg allesammans!
Jag gillar bulang&son till natobandNÄgon som har tips pÄ nÄgot bra natoband alternativt lÀnk?
Vart hittade du gummit till den?
Billigast Àr vÀl att testa det hÀr till att börja med.Tack för svar!
Testade att skaka den en bra stund, gick nÄgra minuter sen började sekundvisaren hoppa igen. Kanske behöver byta batteri ÀndÄ. Antar att det Àr speciellt batteri dÄ det ska vara uppladdningsbart. RÀtta mig om jag har fel. Absolut, klockan kÀnns ju stabil osv dock saknas alla tillbehör till den..
Jag har en Kinetic i titan som jag köpte 1996. Det blev fel pÄ kondensatorn efter bara ett par Är, sÄ jag fick den utbytt. Sen gick det rÀtt mÄnga Är som den bara fungerade, men jag har för mig att jag fick byta kondensatorn en gÄng till.Skulle rekommendera ha den pÄ dig en dag, röra armen etc mkt. De kan ta sin tid fÄ igÄng Kinetic iaf de Àldre
Tack för alla svaren!Billigast Àr vÀl att testa det hÀr till att börja med.
Jag har en Kinetic i titan som jag köpte 1996. Det blev fel pÄ kondensatorn efter bara ett par Är, sÄ jag fick den utbytt. Sen gick det rÀtt mÄnga Är som den bara fungerade, men jag har för mig att jag fick byta kondensatorn en gÄng till.
à r 2016 sÄ var det kondens pÄ insidan glaset och sen slutade den fungera. Urmakaren konstaterade att packningarna torkat och att kvartsverket var sönderrostat, skulle kosta 3 000 kr att byta. Jag bestÀmde mig för att köpa en annan klocka istÀllet, men jag har den kvar Àn.
Det jag konstaterade efter detta Àr att tanken med en kondensator som laddas istÀllet för ett batteri som ska bytas ut Àr bra, men man behöver ÀndÄ lÀmna in klockan för provtryckning ibland.
MM300 Àr fin, Àlskar min.SLA039 Ä en kyld dryck i kvÀllssolen.
BehÄll alla tre och köp en till sÄ du har fyra istÀlletBeslutsÄngest, vet inte vilka tvÄ som ska sÀljas. Gillar samtliga tre lika mycket.
Nog borde lÀnkar frÄn @tidochting.se passa bra? Klart prisvÀrda.Fick just hem en SNKL41J1 och Àr sugen pÄ att uppgradera lÀnken. NÄgon som har förslag pÄ vart man hittar prisvÀrt alternativ?
I nulÀget kollat pÄ jubilee bracelet frÄn uncle seiko.