• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TotteH

Patek
2-Faktor
Funderar på att börja använda denna snart 🐸
1000028392.jpg
Bättre än att ge bort den 👍🏻 Kan inte bara alla sluta sitta och grina och hålla i sina pengar och börja handla igen? 🤷🏻‍♂️😅 För man kan väl knappast vara nöjd med det man har, sluta titta och bli sugen på något annat? 😱

-RI-

Patek
2-Faktor
Måste vara det 😂
Nej men det känns bättre att använda det lite om man nu ändå ska behöva gå ner så mkt i pris på en i princip ny klocka. Då kan det i alla fall kännas lite mer motiverat...
Sant. Den är helgrym men har bestämt mig för att banta ner och testa vara OWG en stund med FXD. Men som du säger, dumt att ge bort saker. Nej jag vet att det aldrig kommer gå 😂

Var hos min lokala handlare på visning från Seiko igår, väldigt trevligt och intressant.
Fick dock inte fota och lägga ut bilder, men det kommer några nya modeller av den här, så nu har man något att se fram mot.
Den jag blev sugen på, med orange urtavla, släpps tydligen i september.....det blir en lååååång sommar... :)

Seiko_1.png

Topp