• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Idag har vi vart pÄ tur i skog och berg
DSC04860_VSCO.jpeg

Ser bra ut! Sitter den monterad med SEIKO fatbars eller vanlig storlek?
Blev tvungen att komma hem och kolla... finns inga bandstift i pÄsen med hans lÀnk sÄ jag anvÀnde nog originalen som kom med klockan. Har för mig att jag labbade lite med olika stift frÄn Unclestraps som jag fÄtt ihop med tropicstraps frÄn dem. Men som sagt det Àr originalen som sitter pÄ.

Blev tvungen att komma hem och kolla... finns inga bandstift i pÄsen med hans lÀnk sÄ jag anvÀnde nog originalen som kom med klockan. Har för mig att jag labbade lite med olika stift frÄn Unclestraps som jag fÄtt ihop med tropicstraps frÄn dem. Men som sagt det Àr originalen som sitter pÄ.
OK, tack för att du kikade! Provade nĂ„gra olika band med vanligt tjocklek pĂ„ fjĂ€derstiften men större diameter pĂ„ Ă€ndarna (slim fat bars) men det sĂ„g oproportionerligt ut. Glappet blev liksom för stort mellan band och boett samt att ”luggarna” sĂ„g ut som klossar med den mindre diametern. Jösses vad det lĂ„ter petigt men sĂ„ var det skrivet.

Tillbaka
Topp